Gå til innhold

Eggeløsningen kom tilbake med lavkarbo:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pcos og har ikke hatt noe målbar El på noen år. Jeg har hatt mye uønsket hår, cyster, kviser, problemer med å gå ned i vekt, plager med magesmerter å luft i magen, og noen sinnsyke humørsvingninger. jeg har prøvd ALT, inkl. pergo. men uten hell. Så begynte jeg og spise lavkarbomat. Etter bare 4 uker var kvisene forsvunnet, jeg hadde tatt av 5 kg, jeg hadde mindre hår på uønskede plasser på kroppen og jeg fikk en super positiv El-test:-D Å begynne på lavkarbo er det beste jeg noen sinne har gjort for alle plagene mine. Vet det er veldig mange som har blitt kvitt plagene med lavkarbo, så dette er virkelig noe jeg anbefaler til alle!!!!:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjempe flott :)

Har selv forsøkt meg så vidt på lavkarbo, men klarte bare å holde ut i 1 uke. Har du levd på lavkarbo eller katose?

Skrevet

Hei amelia88 :) Så godt å lese at lavkarbo har hjulpet deg! Jeg har selv begynt med lavkarbo for 4 uker siden, og hittil har jeg gått ned 5 kg..

Håper på å bli stabil jeg også... har heller ikke hatt noen eggløsning i det siste, og fikk beskjed fra lege om at jeg ikke reagerer på pergotime, men han ville prøve en gang til før vi går videre med det...

Så nå er jeg i gang med pergo, og håper at lavkarboen har klart å vekke eggene mine! ;)

Lykke til videre amelia! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har samme erfaring med lavkarbo som deg, og etter 2 mnd på dette kostholdet ble jeg faktisk gravid :)))) Jeg er hellig overbevist om at det er Lavkarboen sin fortjeneste ;))) LYKKE TIL med prøvingen, det kommer nok til å funke som bare juling skal du se ;))))

• 2 måneder senere...
Skrevet

Så ikke at noen hadde svart her! Jeg var vel i ketose første mnd. Å nå er jeg endelig gravid jeg også!!!!:) Er tre dager over ikm og har fått tre klart positive tester:) Nå er det bare å håpe på at alt går bra:) Jeg begynte forresten på metformin 3 dager før el. Vet ikke om de hadde noen virkning så fort.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test amalia88 :)

Jeg gikk selv på lavkarbo i nesten 6 mnd og ble gravid :D Vi skulle egentlig ikke begynne å prøve før til sommeren men i juli fant vi ut at jeg er gravid og venter en gutt 4 mars :) Jeg startet på lavkarbo som en test egentlig. Jeg hadde gått ned mange kilo på en annen måte,men begynnte gradvis å gå opp i vekt igjen og verden ble bare mørk. Men så startet jeg på lavkarbo og med det kom sola også :) Når jeg var 5 uker på vei måtte jeg slutte med lavkarbo, for jeg ble bare kjempekvalm av fettet og fikk ikke i meg mat,så nå har jeg spist vanlig hele svangerskapet og har lagt på meg mye mer enn jeg ville men men...jeg skal begynner på lavkarbo igjen når lille-gutt har kommet ut. Det skal ikke være noe problem med det og amming så satser på rask vektnedgang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...