Gå til innhold

GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en graviditetstest i går da jeg egentlig var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid hvor jeg hadde testet negatvi for et par dager siden. Jeg er selfølgelig klar over når man tester for tidlig er det fare for falskt svar på testen men følte bare på meg at jeg ikke var gravid. Jammen kom det 2 streker på testen. Den ene var sterk den andre var svak. Men jeg har tatt 4-5 tester alle viser det samme. En strek er jo en strek så lenge den har farge og det har den. Så jeg tror jeg kan si at jeg er gravid!!

Nå tenker jeg på alt jeg må gjøre! alt jeg skal tenke på.

folat har jeg tatt en stund og fortsetter med det. omega 3 fiskeolje tar jeg og tran har jeg ikke tatt så mye men tenker på og gjøre det? er det noe mer jeg skal gjøre?? spise sunt økologisk? uten tilsetningstoffer. prøver og gjøre det daglig men er det viktig som gravid ? holde seg i form ? jeg vet jeg ikke kan spise rått kjøtt spekemat,skalldyr ellers kan jeg spise det meste?

Jeg høres sikkert helt desperat ud offda jeg har jo netopp funnet ut at jeg er gravid !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse;-) da ses vi jo på 1trimester da;-) moro:)

jeg har også tatt ca 5 tester og alle er positive. Skal ta en digital når jeg kommer hjem siden jeg har den i skapet;-)

Skrevet

Gratulerer med spiren, lykke til videre:o)

Skrevet

heiei takk alle for gratulasjoner: )

Så kjekt :) vi får følge hveandre da :))

Skrevet

Grattis!!!!:) Du har mye å glede deg over! Husk at du kan spise alt unntatt brie, rått kjøtt og alkohol. Også noe spekemat er vel fy fy også. Ellers koooooos deg, det er helt vidunderlig! Lev som du pleier, ta vitaminer og fortsett med folsyre. Skriv dagbok, litt av en ferd å se tilbake til!

Skrevet

Gratulerer!!!

Tror ikke du bør spise sushi heller ;)

Skrevet

Jeg har lest at jeg fint kunne spise sushi bare vente til 2 trimester. Vet også om mange andre som ikke har hatt noe problemer med det under graviditet. Men dette gjelder altså trimester 2 opg videre.

Skrevet

Nå ble jeg glad trilletrill :)

Skrevet

Spis Sushi i vei damer;) Og kos dere masse med bebisene!

Skrevet

Så morro. Grattis.

Har og hørt man kan spise sushie, men ikke spis tunfisk.

Skrevet

Takk alle for Gratulasjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...