SuperMuffin Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Hei Lurer på om noen har erfaring med tette eggledere ? Mistenker at mine er tette etter en egglederbetennelse jeg hadde for noen år tilbake. Hvordan fikk dere konstantert at de var tette? Og fikk dere "fikset" det ? I såfall hvordan ? Har dere blitt gravide etterpå ? Setter stor pris på all info, jenter !!
Evigoptimisten Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Hei supermuffin, Jeg har etter ul med kontrastvæske hos gynokolog, funnet noe mulig "rusk" på den ene egglederen. Dvs at han ikke helt klarte å se det, men venter derfor på en kikhulsoperasjon i løpet av høsten, hvor de går inn med kamera for å sjekke den ordentlig. Jeg tror det er noe galt, da jeg aldri kjenner noe i venstre siden under el o.l., mens på høyre siden kjenner jeg stikninger. Gynokologen sa at prøverør var løsningen dersom den var tett. Jeg vil jo tro at jeg har muligheten å bli gravid på høyresiden, men da at jeg mest sannsynlig annenhver el...Tiden vil vise. Jeg ville ha sjekkt hvis jeg var deg, så slipper du hvertfall å leve i usikkerhet, og kan få hjelp hvis det trengs. Lykke til!
SuperMuffin Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2011 Ok, så man kan se det i noen tilfeller på ul ja. Men jeg må vel ha prøvd å bli gravid i over et år får å få sjekke noe slikt ? Har bare prøvd i 7 mnd, men har ikke sagt til lege at jeg prøver. Eller kan jeg spørre om en slik undersøke uansett ?
Evigoptimisten Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Jeg tok kontakt med lege allerede etter ca 10mnd prøving for å starte utredning, dvs jeg har holdt på med utredning siden februar, og opplever at ting tar tid når man skal gjennom alle stegene. Først nå i juli kom mistanken om egglederen. Siden du har mistanke om at noe er galt, ville jeg ha kontaktet legen for henvisning til gynokolog. Du har jo en god grunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå