Gå til innhold

Noen som har eller har hatt tette eggledere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om noen har erfaring med tette eggledere ? Mistenker at mine er tette etter en egglederbetennelse jeg hadde for noen år tilbake.

Hvordan fikk dere konstantert at de var tette? Og fikk dere "fikset" det ? I såfall hvordan ? Har dere blitt gravide etterpå ?

Setter stor pris på all info, jenter !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei supermuffin,

Jeg har etter ul med kontrastvæske hos gynokolog, funnet noe mulig "rusk" på den ene egglederen. Dvs at han ikke helt klarte å se det, men venter derfor på en kikhulsoperasjon i løpet av høsten, hvor de går inn med kamera for å sjekke den ordentlig. Jeg tror det er noe galt, da jeg aldri kjenner noe i venstre siden under el o.l., mens på høyre siden kjenner jeg stikninger.

Gynokologen sa at prøverør var løsningen dersom den var tett. Jeg vil jo tro at jeg har muligheten å bli gravid på høyresiden, men da at jeg mest sannsynlig annenhver el...Tiden vil vise.

Jeg ville ha sjekkt hvis jeg var deg, så slipper du hvertfall å leve i usikkerhet, og kan få hjelp hvis det trengs.

Lykke til!

Skrevet

Ok, så man kan se det i noen tilfeller på ul ja. Men jeg må vel ha prøvd å bli gravid i over et år får å få sjekke noe slikt ? Har bare prøvd i 7 mnd, men har ikke sagt til lege at jeg prøver. Eller kan jeg spørre om en slik undersøke uansett ?

Skrevet

Jeg tok kontakt med lege allerede etter ca 10mnd prøving for å starte utredning, dvs jeg har holdt på med utredning siden februar, og opplever at ting tar tid når man skal gjennom alle stegene. Først nå i juli kom mistanken om egglederen.

Siden du har mistanke om at noe er galt, ville jeg ha kontaktet legen for henvisning til gynokolog. Du har jo en god grunn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...