Gå til innhold

Har dere navnet klart? Og vil dere dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for at tuppa skal hete Elida.

Storebror heter Aksel :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har navnet vært klart i noen år ;) Og det blir Oliver!

Skrevet

Ikke helt klart, men William hvis det er en gutt.

Skrevet

Vi får gutt og han skal heite Andreas etter min morfar:) Viss det passa han då :)

Skrevet

Vi har ikke navnet klart. Vet heller ikke om det er gutt eller jente. Vi avventer til vi møter bebisen...

Vi har slekstnavn på de to andre, så det blir kanskje det nå også. Blir spennende å se hvem det er!

Skrevet

Vi har bestemt oss for at vår lille gutt skal hete Sigurd.

Skrevet

Hun skal hete Emilie :-) Har fått mye negative kommentarer for dette, både av kjente og ukjente.. "alle heter jo det". Storebror har et ganske sjeldent navn, så var vel ikke forventet at vi skulle gå for et "mote" navn.

Men vi liker det:)

Skrevet

Hun skal hete Thea Aurelia;) har fått mye positiv oppmerksomhet rundt navnet allerede;)

Skrevet

Vår lille skatt skal hete Mathea :)

Skrevet

Her blir det Ella <3

Skrevet

har visst det i noen mnd alt, her ruger jeg på lille Casper <3

men vi har tatt våre forhåndsregler, så OM det skulle komme ei litta tulle, er det Pernille <3 men er 98% sikkert at det er gutt :D

Skrevet

Madelen tror jeg.. vi får se når hun dukker opp om det passer.. ellers er Ida og Camilla også aktuelle.

Skrevet

Vi har ikke snakket om navn engang;) Og babyen er her om ei uke;)

Blir spennende å se om vi blir enige:)

Skrevet

Vi har valgt navnet Lucas :) er temmelig sikker på at det er en gutt, men har jentenavn klart hvis det skulle dukke opp en jente ;)

Skrevet

Hei.. Ja vi har hatt navnet klart lenge før vi ble gravide :-P Hehe..Venter en liten jente med ul termin 3. oktober, og hun skal hete Victoria, enten hun vil eller ikke ;)) hihi

Skrevet

Vi får ei Frida:) Storebrødrene heter Adam Elliot og Theodor. Skulle det vise seg at det blir gutt,da blir det Aksel :)

Skrevet

Her kommer det ei lita Isabel om noen uker <3

Skrevet

Har faatt bekreftet en liten gutt, og han skal hete Leo Sander. Pappa'n er spansk, saa vi ville ha et navn som kan brukes baade i Norge og her. Om det det hadde blitt ei jente hadde vi valgt Leah eller Alicia.

Skrevet

Ikke klart nei. Hadde det blitt gutt hadde vi hatt det for lenge siden. Men jentenavn klarer vi ikke å bli enige om. De 2 som er øverst på min liste liker ikke mannen, og de 2 som er øverst på hans liste liker ikke jeg og jeg sliter med å finne noen som jeg liker like godt som de to jeg helst vil ha. Så jobber med saken og nå er jeg i 37. uke og kunne gjerne tenke meg å ha navnet klart før fødselen.

Skrevet

Så gøy å se at så mange ville dele navnene ;o) Og ikke minst at ingen får det samme navnet :oD

Skrevet

Vi ga rett og slett opp å finne navn til gassen vår. Ble aldri enige uansett! Så vi må bestemme oss etter han er født. Med termin igår, innser jeg at dette altså blir et valg vi veldig snart står fremfor igjen... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...