Gå til innhold

Til dere som ikke ville leie leilighet til oss pga barn...Som påsto at en jente baby og en 5 år gammel jente ville bråke for mye..

Anbefalte innlegg

Dere hadde fullstendig rett!

Beklager at jeg ikke trodde på dere.

Jeg er hjemme på ferie i regnværet med 1 år og 6 år gammel jente. Det er nesten Lord of the Flies tilstander her.

Synes synd på nabo dama som bor under oss!!

Fortsetter under...

Hmm... Jeg har to jenter på 1 år og på 5 år. Er også inne i regnet og de sitter fint og tegner nå. Lite bråk og støy.

Hehe, så hun var ærlig nok til å si det til dere altså! Vi leier også ut og ville ikke ha barn i utleiedelen, men jeg sa jo aldri det til noen :)

Jeg opplever utleiere som foretrekker barnefamilier fordi de da er mer sikret at det ikke blir høylydt festing i helgene...

HI igjen.

Er bra at det er alltid stille hos oss mellom kl 19 og kl 0700 ihvertfall, men vi har et stort leilighet i andre etasje, med to mindre leiligheter i første etasje.

En del av vår stue er over soverommet til naboen. Er en veldig gammel bygning - gulvet knirker og det er ikke så kjempe lydtett.

Vi fester aldri og betaler alltid til riktig tid, men minsten elsker å kaste klosser rundt omkring, og eldste elsker å "danse" - les hoppe.

Jeg gjør min beste å holde dem mest mulig i ro, men det er ikke alltid at det går. Jeg kranglet med de som ikke ville leie til oss - sa at jeg kunne skjønne om de var 10 år gamle gutter, men to små jenter? Nå måtte dem gi seg.

HAHA! Joke's on me :)

Annonse

Jeg har leid ut til ulike varianter av kombinasjoner barn, voksne osv. Minst bråk var hun ene på et parogtyve.

Tenåringer er værre enn barn i tidlig skolealder

Med baby går det bra om man tar hensyn ifht når barnet gråter (ikke oppholde seg i rom der soverom ligger over)

Det viktigste er faktisk folka og hvordan de opptrer, om det er barn eller ikke er ikke så viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...