Billie Jean Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Er det noe action? Her skjer det INGENTING!
julijente 2011 Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Lite action her... Vakler mellom lysten til å skrike eller grine :-/ Vil ikke vente mer :-( Denne jenta er jeg redd er stoooor.. Grøss.
Billie Jean Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2011 Har bittelitt maserier nå, og det gjør meg bare skikkelig nedfor:( Blir det aldri noe ordentlig av dette da? Fikk telefon fra pappa nettopp, og kjente at jeg bare hadde lyst til å grine da jeg la på... Huff, disse hormonene gjør ikke ventetida noe lettere! Kan vi trøste oss med at det er maks 11 dager igjen?
Billie Jean Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2011 Har stilt spørsmål til jordmødrene også, men kanskje dere vet? Hvis vi er maksimalt uheldige, må vi settes igang. Men når skjer dette? 11 dager etter termin? Vet dere hvordan det stiller seg i og med at denne 11. dagen er på en søndag? Kan vi håpe på fredag?
Astro - 27.07.11 Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 I natt startet det kl 0200 med rier! jeg ble så glad. Men det var bare tull og fanteri. Var 1 rie i timen... og kl 0800 stoppet det helt opp. Har vært til kontroll idag hos fastlegen. Alt ok. Jeg har ny time tirsdag og ingenting har skjedd innen det. Naboer som møter meg sier: Har du ikke født ENDA? NÅ ER DU SVÆR... Og det sier de HVER DAG!!! enda jeg sier... TERMIN ER 27. JULI!!!! Blir så lei av de samme kommentarene hver dag =) Jeg får trøstespise litt isbiter så lenge, men har ikke gitt opp håpet på at noe skjer idag..
Astro - 27.07.11 Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Håper virkelig de riene jeg har hatt natt til igår og natt til idag gjør litt nytte for seg. Slik at kanskje livmortappen har trukket seg sammen og åpning er på vei.. Samtidig er det litt skummelt, forrige fødsel var på 3 timer etter første rie... og om det skal gå i superfart når det først setter inn er jo det litt skummelt. Heldigvis kun 15 minutter til Ullevål herifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå