Gå til innhold

Når kom kvalmen??

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt stressa i forhold til dette med kvalme. Begynner i ny jobb på mandag og det hadde vært greit å slippe unna kvalmen denne gangen, det er vel ikke noe sjakktrekk å bli syk den første tiden i ny jobb..

Dere som har flere barn, hvor mange av dem har dere vært kvalm med? Dette er min tredje og har ikke vært kvalm med de andre to, men kan vel fort bli det nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143430586-n%C3%A5r-kom-kvalmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom mellom uke 6-7 hos meg...

Små kvalm i større og mindre grad heile dagen! verst om morningen og på ettermiddag og kveld når eg blir trøtt. Stresser eg blir d verre!!

Dette e 3 svangerskap og kvalmen har blitt verre for hvert svangerskap hos meg. Kaster heldigvis ikkje opp!!!

Krysser fingre for at du ikkje blir dårlig:)

Lykke til i ny jobb!!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Svangerskap nr 1: ca 3-4 uke! Trodde jeg hadde omgangssjau, for jeg viste jo ikke at jeg var gravid.. Men det ble bare verre og verre. Pågikk helt til fødsel i uke 21.

Svangerskap nr 2: hadde 3 dager til sammen med kvalme.

Denne gangen: Startet i uke 5/6 og blir bare verre for hver dag :-/

Annonse

Nr. 1 - uke 11 - varte ca 8 uker

Nr. 2 - problemer med lavt blodtrykk fra uke 5, svimmelhet som også førte til kvalme, til uke 42... :-( Men den 'lille' som kom ut veide over 5 kilo, og haddet tydeligvis bare bestemt seg for å suge all energi ut av meg...

Nr. 3 - uke 4, verre uke 6, men det var nok pga. Sørlandstur med mye kjøring på svingete veier.

Holder det noenlunde i sjakk ved å spise litt hver annen time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...