Nummer2.2014 Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Puuuh! Jeg har blitt så veldig tungpustet bare på et par dager. Har lenge vært det når jeg har gått tur og beveget meg rundt,men de siste dagene sliter jeg med å puste ordentlig når jeg skal sove eller bare sitter rett opp og ned. Får helt angst av den følelsen... Er det noe man kan gjøre noe med? Er det andre som har det sånn?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Jepp.. Tungpusta nå ja, og klarer ikke gjøre for mye anstrengende. Får ofte også tungpusthet når jeg feks bare reiser meg opp fra sofaen. Førstegangs og langt på vei er du da? Blir jo presset opp mye inni der, så er nok derfor. Men om du plages veldig kan du jo ta en tlf til jordmor?
Nummer2.2014 Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2011 Jeg er 28+3 og førstegangs. Utrolig slitsomt dette her! Flott å vite at det kanskje er sånn i tre måneder til da :-O
Gravid for første gang!! :o) Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Jeg er 28 + 0 i dag og jeg sliiiter med pusten selv. Jeg har fått verre astma i tillegg så jeg får Ventolin mot det. Men mini ligger for det meste over navelhøyde med rumpe/rygg og jeg begynner å bli leeei og tom for pust. Det er evig press hele dagen :/ Jeg er overlykkelig over å være gravid. Oh yes!! =) Men så tungt som det er (allerede) så nyter jeg det ikke så veldig.. Jeg er egentlig klar for å få han ut nå hehe.. Jeg også tenker veldig på at det er 3 måneder igjen, og sånn som det er nå... Åssen blir det om 2 måneder. Men når den lille er kommet til verden vil lykken overvinne alle tanker om plagene (håper jeg) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå