Gå til innhold

Flere som synes dagene går sakte??

Anbefalte innlegg

Er det flere som synes dagene snegler seg videre ?

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men clearblue viser 4-5 uker så det er enda tidlig... Dagene går så alt for sakte! skulle ønske jeg var over 12 uker og hadde symtomer på at jeg var gravid.

Jeg har hatt 1 MA og 1 truende abort ( hun er nå 3 år :) ) derfor er jeg nok litt ekstra nervøs.

Noen fler som ikke har symtomer på at de er gravide annet enn positiv test?

hilsen "stressa" :-P

Fortsetter under...

Kjenner følelsen. Jeg fikk vite at jeg var gravid når jeg var 3+4. Så veldig tidlig. Føler at dagene har gått utrooolig seint! Men i morgen er jeg i uke 11 allerede, så når jeg tenker tilbake på ting, så har det egentlig gått fort hehe. Kun 2 "små" uker til 2 trimester =) Så den magiske grensen kommer sakte men sikkert =)

Masse lykke til!

Ja det er ulempen ved å finne det ut litt tidlig,men om noen uker kan forhåpentlig jeg si det samme som deg:-)

Lykke til videre fremover så håper jeg at jeg kommer etter inn på 2. trimester om 6 uker ;-)

Jeg har testet positivt, og har tre hcg-målinger som er helt i henhold :) Likevel merker jeg så godt som ingenting til graviditeten (er 6+2), og klarer ikke å slappe av og kose meg med tanken på at jeg skal bli mamma. Håper på en tidlig UL, og regner med at ting blir litt virkeligere og at jeg kan slappe av litt mer hvis jeg (forhåpentligvis!!!) får se et hjerte slå....

Kan ikke si annet enn lykke til, også må vi trøste oss med at disse symptomene virker å være veldig individulle. Og hadde vi kastet opp hver dag hadde vel ikke det vært særlig stas heller ;)

Krysser fingrene for deg!!!

Ja det er ulempen ved å finne det ut litt tidlig,men om noen uker kan forhåpentlig jeg si det samme som deg:-)

Lykke til videre fremover så håper jeg at jeg kommer etter inn på 2. trimester om 6 uker ;-)

Annonse

Synes det går veldig sakte jeg også.. jeg fant ut at jeg var gravid da jeg bare var 3 + 5, så det er ikke så rart det går tregt :-p blir nok bedre når jeg skal til første kontrolltime! Merker ikke stort til graviditeten jeg heller, er bare litt uggen i kroppen. Men det er jo individuelt, så vi får krysse fingrene for hverandre :)

Fant ut at jeg var gravid når jeg var 3+4. Og du kan tro at tiden har gått sakte! I morgen er jeg 11 uker på vei. Det hjelper ikke stort på tiden når man har gått kvalm siden uke 7, og bare har blitt værre de siste ukene. Begynner å bli ille når man kaster opp i dusjen :-p Orker nesten ikke å gjøre noenting hjemme.

Ja jeg fant det ut da jeg var 4+1 så dagene går super sakte! er 5+3 i dag så har ikke visst det så lenge men... Sist fant jeg det ut da jeg var 10 uker (hadde veldig uregelmessig mens) så det blir en forandring fra sist å vente i 7 uker før jeg kan fortelle det til fler:)

Godt å høre at det er fler som føler dagene går sakte :-P

Siden jeg ikke har regelmessig menstruasjon er jeg ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er litt over 6 uker.

Tenkte å ta tidlig UL, noen som vet når det er best å gjøre dette?

Lykke til til alle ventende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...