Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2011 #1 Skrevet 27. juli 2011 Sist gang hadde vi 3 jentenavn og egentlig ingen guttenavn, men vi hadde vel eeeegentlig bestemt oss, vi ville bare se hvem som kom ut av magen først (visste ikke om det var gutt eller jente, så flaks det var en jente:). Nå har vi 4 jentenavn og 3 guttenavn, men jeg er usikker på alle navnene... Håper virkelig vi klarer å bestemme oss, man gjør jo det til slutt, sant? Nei, jeg får slutte å fundere på dette og heller gå og legge meg. Det siste guttenavnet var noe jeg kom på i en drøm, eller i sånn halvvåken tilstand en morgen, så å sove er ikke så dumt, hehe
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. juli 2011 #2 Skrevet 27. juli 2011 Sliter med navn vi også. Har noen sånn tja jo kanskje navn.. Ikke lett dette med navn nei :/ Du får prøve å sove på det hehehe
Maia&Mathias <3 Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Vi har heller ikke bestemt oss for navn enda... Vi hadde guttenavnet klart men her kommer d ei jente så vi er ikke sikker hva d blir... Får bare vente å se når ho kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå