Gå til innhold

Endelig halvveis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det blitt onsdag, og da er jeg akkurat 20 uker på vei! Så deilig å endelig være halvveis, selv om jeg egentlig syns det har gått ganske raskt frem til nå. :) Ihvertfall etter uke 12, så synes jeg det har gått raskt. :) Forrige uke var vi på ultralyd, og vi får gutt nr 2. :) Jeg er nå ferdig å kjøpe inn alt vi trenger i str 56, utenom strømpebukser. Så nå har jeg begynt å kjøpe inn str 62. Vogn tenker jeg blir bestilt i september. Jeg skal også begynne å pusse ned sprinkelsenga etter førstemann (som også far og hans bror har hatt), før den skal males hvit. Og jeg klær i fingrene etter å få kjøpt stellekommode og kleskommode til babyen så jeg kan begynne å ordne litt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 18 og snart halvveis. Synes også det går fort om dagen. Skal på ultralyd til onsdag og gleder meg.. :o)

Skrevet

Jeg var akkurat halvveis på tirsdag :) synes det går veldig fort, litt skrekkblanda fryd for min del! Har ikke kjøpt inn noe klær, og har heller ikke noe fra før da vi ga bort alt da minstetuppa vokste ut av det ettersom vi ikke skulle ha flere ;) samme med utstyr, men det låner vi av venner og søsken bortsett fra vogn som er bestilt ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...