Gå til innhold

Feber av og på i ca. tre uker, bør jeg bli bekymret? Allmennhelse er noe redusert, men fungerer greit.

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis en kroppstemperatur på rundt 36 grader (pluss-minus), og den siste tiden opplever jeg at kroppstemperaturen stiger kraftig, mellom 37,8-38,2. Det er virkelig ikke normalt for meg, og jeg kjenner meg både sliten og utslitt. Bør jeg gjøre noe med det, eller er det ingenting å tenke på? Går fortsatt på jobb, men er helt utslitt båder der og når jeg kommer hjem.

Fortsetter under...

Huff, føler meg skikkelig fæl hvis jeg tar en tur til legen nå igjen, var der forrige uke for noe helt annet. Da nevnte jeg ikke feberen, siden det var kanskje 4 dager siden jeg hadde hatt det siste. Legen kommer sikkert til å tro at jeg leter etter ting å være syk for... Men er helt rart, har ikke hatt feber på sikkert 10 år +, men nå har jeg hatt det av og på i tre uker.

HI

Hva var du der for da? Kan jo være en sammenheng selv om ikke du ser den selv? Høres ut som du kan ha en infeksjon på gang. Hvis ikke kroppen greier å ordne opp selv er det vitig at du få antibiotika.

Du kan forresten dra innom legekontoret å høre om de kan ta en CRP, trenger ikke å få time hos legen for det. Ville uansett dratt til legen om det var meg, men skjønner at du syns det er litt dumt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...