Gå til innhold

Hvordan kan noen mene at Maria Mena ikke har en flott stemme? Og at hennes versjon av Mitt lille land er dårlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke noen stor fan av stemmen til Maria, synes ofte det kan bli surt. MEN jeg synes faktisk at hun har den beste versjonen av Mitt lille land, utrolig fin er den.

stemmen er det ikke noe galt med. men jeg liker ikke stilen hennes, det høres ikke naturlig ut med "pauser" der det ikke skal være pauser og fortere/tregere sang her og der når resten av sangen er i normalt tempo..

liker kurt sin verson best, å så den som er på reklamen på tv 2 nyhetene..

Synes overhodet ikke noe om Maria Menas versjon av denne sangen. Er jo helt umulig å forstå ordene, jo!

Fant en liten snutt av samme sang med Sondre Bratland. Han har sangstemme, han! Følelse og pondus på samme tid. Maria Mena blir bare litt fislete hvisking i sammenlikning.

Annonse

Smaken er forskjellig da vettu. Jeg foretrekker å høre på de som er musikalske, andre ikke. Maria Mena låter fryktelig i mine ører, og er så veldig sytete alltid.

Maria Mena har ingen knallsterk stemme, men hun har mye sjel. Hennes versjon er derfor utrolig sart og nydelig, og passer i mine øyne perfekt til denne anledningen. Ole Paus er først og fremst en glimrende poet, og burde holdt seg til det.

Hun har ingen pen stemme, hun har en ganske kul stemme. veldig spesiell, helt rå! og versjonen hennes av mitt lille landliker jeg mye bedre enn kurt nilsen sin versjon. men det er jo MIN mening....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...