Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA var jeg endelig inne i siste trimester ;D Jippi ;)

I den siste uka har jeg lagt merke til at den lille inni magen min hikker. Så lurer på om hvor ofte di egentlig gjør dette. hun hadde hikke både igår kveld og i formiddag. Bare syntes det var rart at det var to dager på rad.

Etter som jeg har forstått trener hun på å puste?

*hilser på alle her inne* =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid sist så hikket babyen nesten konstant føltes det som :) Denne gangen har jeg ikke merka det så mye, men er i alle fall en gang eller to i døgnet :) Er så koselig, synes jeg :)

Skrevet

Hele tiden.... Ikke så mye nå lenger, uke 39, men hadde flere mnd som jeg holdt på å bli gal. Var spesielt etter jeg hadde lagt meg, så ble liggende å kjenne på sånn små irriterende dunking. Ofte flere ganger om dagen.

Men det er et godt tegn på at babyen har det bra, vistnok:-)

Skrevet

Velkommen hit Nette84 :) Her hikker babyen rett som det er, små rytmiske bevegelser, har ofte vært flere ganger om dagen, og så noen dager uten :)

Skrevet

Velkommen hit :) Jeg merket faktisk første gangen hikking hos min lille mini i går når eg hadde lagt meg (30+3) Så det var utrolig kjekt å kjenne på, har ventet lenge på denne hikkingen som alle snakker om ;)

Skrevet

Tuppa hikker flere ganger i døgnet kjenner jeg.

Da jeg gikk gravid forrige gang var jeg plaget med halsbrann, så da drakk jeg alltid Samarin før jeg la meg, før jeg så hadde et kvarters hikkeshow i magen før vi kunne sove ;o) HVER kveld.

Skrevet

tusen takk for fine svar :) Roer litt tanker om ting og tang, bare mye som skjer inni der som man ikke er vant med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...