*H* Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 jeg tar 2-3 stk 2 ggr om dagen som d står på boksen, tatt det i går og i dag bare. Ca 1 t etter jeg har tatt de, kan jeg få MASSSEE vonde kynnere og småtak i ryggen, skikkelig øm i hele området. varer i 1-2 t. Så går det over. Hva kjenner dere? jeg er i uke 39......
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har tatt det i noen uker(ikke hver dag da,hender jeg glemmer de) . Kynnerne har tatt seg opp etter at jeg begynte. Ellers så har jeg ikke merket noe spes.... Men om det har noen effekt under/etter fødsel vet jeg ikke....får bare vente og se. er uke 37+3 idag:)
zombie2be Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 hehe,ja absolutt;) drikker teen jeg da,tror den er sterk nok foreløpig for mitt vedkomende.. har sålangt ikke hatt noe særlig kynnere,men skal si det snudde med første tekoppen!! hadde tak i rygg og mage i en times tid,magen var knallhard. det var ikke godt! heldigvis så har ikke kroppen reagertt så sterkt etterpå.. kan jo ha vært tilfeldig,men tviler på det.. er forresten i uke 36,så vil ikke føde enda..
Mamma i lykkerus Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Jeg hadde kynnere i 7 timer dagen etter jeg startet. Kjente det veldig bak i korsryggen også. Hva kan det være?
Mamma i lykkerus Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Jeg er i uke 31, men har ikke kjent noen etter første dagen.
Ellois Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har tatt bringebærkapsler i ca. 5-6 uker nå, men merker ikke noe til det. Forventet i grunn ikke å gjøre det heller før event. under og etter fødsel. Først da får jeg se om de har gjort noe fra eller til. Er i uke 41 nå.
Ellois Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 ... bringebærBLADkapsler, skulle det stå... :-)
*H* Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2011 hmm er veldig spent, merker fremdeles, 3dagen med kapsler nå, at det tar godt i hele området, men fremdeles ikke endt opp i noe.. jeg er VELDIG klar for baby, med termin om en uke, hehe... nesten så jeg vil hive innpå hele boksen i et jafs, hehe...
Mrs. Charming Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 Jeg er i uke 38 og begynte for 3 dager siden. Jeg får et par timer med harde kynnere og innimellom mensliknende ubehag- før dt går over. Jeg tar 3 piller to ggr dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå