Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hvor normalt er dette?? hadde blødning i uke 13.. da ikke etter sex så er jo helt på tuppa her nå! er i uke 30... Hadde en rask runde i senga å tørka rosa sæd etter på... (unnskyld detaljene) Snakka me føden.. de vil at jeg bare skal se d ann... greit d! men igjen... Hvor vanlig er det med bløning etter sex? Å nei d gikk ikke så hardt utover skjedevegger ol... var ikke vondt eller ubehagelig sånn nei!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Det er veldig vanlig! Jeg har hatt det noen ganger dette svangerskapet (nesten ikke noe sist). En gang var i uke 23 og da blødde jeg ganske mye, med koagler, slim etc og det holdt på hele natta. Dro aldri inn til føden (prata bare så vidt med dem på tlf), var jo ikke noe de kunne gjort i uke 23 uansett. Ble sykemeldt i 2 dager av fastlegen min, mest for å være på den sikre siden, og også fordi jeg hadde sovet så dårlig at det å dra på jobb som sykepleier med null søvn og tankene andre steder ikke var helt smart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå