Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har hatt tidlig Ul og fått vite kjønn, stemte det ?? var hos en spesielist på jesshein han er veldig flink, og han sa han trodde der var jente, men kunne jo ikke si helt sikkert.. flere som har fått en indikasjon på kjønn så tidlig (uke 13) og det var riktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter innom fra småtroll 0-1 år:)

Jeg var på tidlig ul,både i uke 12 og 16. Var hos en dyktig gynekolog også faktisk. Fikk vite at jeg ventet gutt både i uke 12 og 16. Når jeg kom på ord ul i uke 18 fikk jeg beskjed om at jeg ventet jente.

Noen mnd senere kom jenta,sÅ ville ikke stolt så veldig mye på en så tidlig ul.

Mitt råd er: ikke kjøp noe før du har fått bekreftet dette ved en senere ul:)

Lykke til:)

Skrevet

fikk vite det var jente i uke 14 sist og på ordinær sa de det samme, det kom en tulle til verden..denne gangen har de sagt en gutt på både ul i uke 14 og ordinær ..man kan aldri vite.ville slått meg til ro med at det var riktig om de sa samme på begge ul:)

Skrevet

Jeg fikk vite at det kunne være ei jente da jeg var på ul 11+4. Skal på ul til torsdag, da er jeg 18+6, så er veldig spent på om det fortsatt viser jente

Skrevet

Var du på spesialistsenteret for kvinner ? Vi var iallefall der i uke 13. Da sa han det var 90% sjanse for at det var en gutt, men ville ikke si det heelt sikkert.. så vi får se om det blir bekreftet på ordinær ul nå 16 august =)!

Skrevet

ja, det var vi. han er så flink synes jeg.. :) var der i uke 11+5 eller noe og sa at slik det så ut til der og da kunne det være jente. hadde vi vært der en uke senere vill han sagt jente helt sikkert.. var hos jm i dag og hørte hjertelyd og hun sa at jenter ofte har høyrere hjertefrekvens enn gutter så kunne stemme det :) pluss at den kinesikse fødselskalenderen sier jente.. hehe. stoler ikke på noe av det før jeg får det bekreftet når ungen er i armene mine.. skal på ul neste tirsdag, så sier de jente da, så et det vel temmelig sikkert.. har stemt med flere jeg kjenner hos han på jessheim ihvertfall.. spennede :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...