Gå til innhold

Hva sier dere jenter????? kul i venstre bryst

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Jeg har / hadde en godarte kul i vesntre bryst, men legen sa at d var ike noe farlig kul ( ike kreft) rett etter d ble jg gravid.

Men nå kommer tankene om d e blitt flere kuler eller ike, om de e blit farligere kul osv. jg får ike time hos mammografi pga frosteret, vet ike hva jg skal gjøre. er vedlig engstlig når jg tenker at kulene er blitt farlige???

spørsmåle er at HVA sier dere jenter??? Nen råd`??? :(

Fortsetter under...

Hei. Synest du skal undersøke om der er noen som driver privat ultralyddiagnostikk i nærheten. Ser ofte mer enn på mammografi og ikke farlig for fosteret. Helt sikkert en godartet svulst. Men trasigt å gå rundt og tenke på det og vere bekymret. Lykke til!

Jeg hadde en kul i venstre bryst med nr2. Ble sent til Fredrikstad sykehus hvor de tok en biopsi av kulen slik: Lang nål på sprøyta som de da pressa inn i brystet og trakk vev ut. Det gjorde IKKE vondt! Var en ufarlig kul og jeg har den fortsatt, 7år etter. Går til knt hver 6mnd, pga mye kreft i fam.

Kanskje du også kan ta en biopsi? Og jeg gjentar det gjorde IKKE vondt, uten bedøvelse også.

Lykke til:))

Heisann 02,05 og 12, haaper :)

jeg hadde kulen før jg ble gravid, dvs d var påkse i år at kulen ble oppdaga i en ultralyd hos brystpol. samme dag tok legen en biopsi og d viste sg at d ike var noe farlig kul d var bare en godartet.

jg har en i familien md bryst kreft. men rett etter denne nyheten om kulen ble jg gravid, og legen syntes d var bra og hormon forandringer under svangerskap hjelper md at den godartet kulen kan bli forsvunnet. vondt i begge bryst menst på den venstre hadde jg før gravididtet, men nå pga svangerska har jg enda mer smerter i begge puppene og mye stikking under venstre armen. er veldig bekymret for at kulene er blitt flere.

Men for lenge gikk du me smerter i brystet??

du får oxo masse lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...