Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej hej :)

En dansker der har forvildet sig ind på en Norsk hjemmeside.... Jeg skal flytte til Sandefjord pr. 1./9. og er i øjeblikket igang med, at skulle søge barnehage plads til min datter på 9 mdr. Jeg kender ikke denne side så godt endnu - er der kansje nogle regions-klubber eller lignende? Jeg vil gerne finde nogen, der kan anbefale mig en barnehage i Sandefjord, nemlig... Det er lidt svært at skulle søge plads, når man intet ved om byen, områderne, barnehagerne osv..... Håber nogen kan hjælpe eller guide mig til nogen der kan :)

Venlig hilsen Pernille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen til byen:-)

Hvor i Sandefjord skal du flytte?

Skrevet

Tak :)

Ved ikke hvor det er vi skal bo.... Min kæreste er håndboldspiller, og skal spille for Runar. Klubben stiller en lejlighed til rådighed for os, men ved ikke endnu hvor i byen den ligger.... Min kæreste tager til Sandefjord på søndag, så der finder jeg ud af det :)

Skrevet

Hei! Velkommen til byen! Så spennende å skulle flytte til nytt land og ny by:) Jeg fant en adresseliste over alle barnehagene i Sandefjord kommune. Kanskje den kan hjelpe litt når dere vet hvor dere skal bo?

http://www.sandefjord.kommune.no/Global/SB/Barnehagemyndighet/Adresseliste%20PDF.pdf

Jeg vil på det sterkeste anbefale Napperød Naturbarnehage hvis jeg skulle få anbefale dere en barnehage. www.napperodnaturbarnehage.no

Lykke til med flytting, og jeg håper dere finner dere godt til rette i Sandefjord og at dere vil trives:)

Skrevet

Lykke til,du får si ifra hvis du finner en barnehage eller har noen spm:)

Skrevet

Hej igen :) Tusind tak for jeres svar!

Er der nogen af jer der har erfaring med nogle af disse barnehager:

Barnas Have

Karisletta Kanvas barnehage

Barnas Have ligger tæt på hvor vi skal bo (Kongens Gate). Har valgt disse, sammen med Napperød Naturbarnehage, da der er ledige plasser, samt at de har individuelle afdelinger for de mindste børn.

Pernille :)

Skrevet

Jeg har dessverre ingen erfaring med Barnas Have eller Karisletta Kanvas barnehage... Men lurer du på noe ang Napperød kan du gjerne sende meg en pm (personlig melding) så kan jeg forsøke å svare på det du lurer på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...