Gå til innhold

Var på tidlig UL i dag! :))

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig UL i dag å da fikk jeg se et nydelig lite nurk på skjermen :)) Hjertet banket sterkt å legen sa at alt så kjempe fint ut! Jeg er 8+3 uker på vei i dag. Babyen er 2 cm lang. Så han/hun er ikke store saken enda ;)

Jeg har lagt med et bilde så dere kan se hvis dere vil :)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/597599/offset/0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig godt å se hjerte slå :-) Var på tidlig ul selv i går, 10 uker. Fosteret va 3,3 cm. Sprellet rundt og fektet med hendene :-) Fikk med et kjempefint bilde som jeg ser på hele tiden.

Skrevet

Du har virkelig noe å se fram til, SjefsTøsen :-) Jeg gruvde meg og gledet meg, og hadde sikkert puls på langt over 100 da jeg lå på benken. Hvor mange uker på vei er du? :-)

Skrevet

Huff, ja jeg var også kjempe nervøs... Men alt var i skjønneste orden, å den følelsen man sitter med når man ser sin lille for aller første gang er helt ubeskrivelig! :)

Skrevet

Jammen meg lov til å være nervøs :-) Gleder meg til å passere 12 uker, og rope det ut til alle :-D

Skrevet

For et skjønt lite knøtt!! Hihi..

Fantastisk å sjå at alt e bra inni der:)

Skrevet

Hei :) Ja har vanskelig med å sove i kveld... Jeg er etter mine egne beregninger 8+2, men jeg hatt veldig ustabile sykluser så der er vanskelig å si :) satser på å se et bankende hjerte imorgen :)

var det innvendig UL du tok?

Skrevet

Jeg hadde innvendig ultralyd i uke 8. var 7+5 og det var helt utrolig å høre hjerte slå og se den lille klompen =)) Skal tilbake på ny UL 16 august, da er jeg i uke 13 og gleder meg noe helt enormt!

Skrevet

Det var innvendig ul ja. Det er for tidlig med utvendig. Tror det har med at babyen ligger for langt nede i magen, under benet, men det er jeg ikke sikker på :) Krysser fingrene for at alt går bra for deg i dag! Men jeg tror det gjør det da :))

Skrevet

Tusen takk! :)) Jeg synes det er det vakkreste bildet jeg noen gang har sett, hehe :)

Skrevet

Skjønner godt at du gleder deg ja :)) Jeg var på ul i går, men jeg kan knapt vente til neste ul, hihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...