Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for en simo kombi 2009 modell

Anbefalte innlegg

Farge: Tåke blå

Eneste skader er at det klistremerke på handtaket er litt revet i, pluss at det er en lite ripe i understellet. Ellers er vognen som ny.

Er lite brukt.

Følger med ekstra trekk for å ha inni bagen, blått med striper, har også to trekk for å ha over sportsdelen så det ikke blir så fort skittent, det ene er blått og det andre turkis, med motiv på.

Er også med regntrekk og myggnetting (lyseblå), pluss matchende stelleveske i samme farge som vognen.

Har også en voksi pose classic som er blå med pingviner på som jeg har tenkt å selge sammen med vognen,

Voksiposen er nesten ikke brukt, da vi arvet en lammeskinnpose. Har heller ikke snittet opp hullene i posen.

Selger vognen siden vi må ha søskenvogn og voksi posen ble for stor i den nye vognen.

Fortsetter under...

Jeg hadde betalt maks halv pris... inkl tilleggsutstyret.. slikt utstyr faller desverre raskt i pris.. men som sagt..maks halv pris.. og kanskje mindre..

Med posen hadde jeg kunne betalt 500 -700 kr mer..avhengig av utseende på posen...

Om vognen virkelig ser helt ny ut..og det samme med posen hadde jeg kunne tilbudt 3500 for vogna og 1000 kr for posen. Altså halv pris for begge to. Utstyret er (på tross av at det ser nytt ut) brukt og faller raskt i pris.. Vanligvis..om vognen hadde vært vanlig brukt og hatt litt slitasje etter to år hadde jeg betalt maks 2500 for den.

Vil helst sekge alt samlet. Kan det være en ide og ha forskjellig priser.

Altså Vognen 3500, posen 1000, men samlet for 4000?

Det ene trekket er faktisk ikke brukt, jeg kjøpte to siden jeg ikke klarte å bestemme meg for farge, hehe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...