Gå til innhold

Samtale på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 nå , og om 2 uker skal jeg på samtale på sykehuset ang fødsel. Grunnen til det er min forrige fødsel som jeg opplevde svært dramatisk, og sleit skikkelig med det i ettertid (psykisk og fysisk) Er allikevel i tvil om hva jeg vil gjøre denne gangen. Har en følelse av at jeg er "lett" å overtale til å føde normalt. Tenker da på å få en plan over fødselen hvis lignende ting skjer som sist at en da får ks hvis jeg får panikk osv. Noen der ute som er/har vært i lignende situasjon?Følger de planen som er satt opp? Er så sinnsykt i tvil på hvilket valg jeg skal gå for...høres sikkert rart ut men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er i uke 30. Jeg hadde samtale med føden for en uke siden .Veldig fint å få snakket med jordmor om hvordan jeg ville ha det. jeg hadde også en dramatisk fødsel sist med en uerfaren jordmor. så nå skulle jeg få en erfaren jordmor som skal passe godt på meg. Skal bare ha lystgass tror jeg. skal prøve å føde i vann denne gangen. Er nervøs men håper at det går bra. .-)

Skrevet

Ja jeg håper det hjelper å få snakket om dette, men likevel i tvilom hva jeg ønsker mest...uff...KS eller vanlig fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...