Suksessterta *gravid* Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Forste gang for meg. Satt inn paa sondag. Rart dette her, at det er et lite embryo der inne som forsoker aa feste seg.... Uvirkelig aa tenke paa. Jeg er ganske troett pg har skikkelige mensmurringer, som legen sa er helt vanlig bivirkninger av progesterontilskuddet. Saa (heldigvis) er det ikke nodvendig aa dra paa symptomjakt enda, siden medisinene gir like bivirkninger som en evt graviditet. Flere rugere der ute?
Håpefull38 Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Lykke til med rugingen! Det har jeg gjort noen ganger nå, og den symptomjakten nytter ikke! Da jeg ble gravid på 3. forsøk for ett år siden, skjønte jeg at jeg var gravid da jeg var på dag 9-10. Det var så annerledes enn det hadde vært før. Hadde så voldsomt med strekking i livmora, så jeg fikk ikke sove på natta. Tok test tidlig om morgenen på dag 11 og da var den positiv. Ventet på at disse tegnene skulle dukke opp nå også, men de kom ikke.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Gratulerer som ruger, Suksessterta! Tenker det føles uvirkelig ja... Gleder meg! Lykke, lykke til.. Gleder meg til å se seiersrop fra deg her inne om ca 10 dager Klem fra
Suksessterta *gravid* Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2011 Tusen takk dere Ja, vi faar se om det blir seiersrop eller ikke, jeg proever aa holde forventningene minimale Har blodproeve fredag om en uke, men tror kanskje jeg kommer til aa ta en hjemmetest foer det. Hvis det er negativt foeler jeg for aa vaere forberedt.... Men saa er det den hcg-sproyta da, vet ikke hvor lenge den er i systemet? 1 uke? Er hvertfall ikke vits i aa teste foer den er ute! Lykke til videre til dere og
Håpefull38 Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 HCG-sprøyta sitter i kroppen i ca 8-10 dager. Jeg tok HCG-støtte etter innsett, hadde siste injekson(halv sprøyte) på dag 7. Testet svakt positiv på dag 17 som var testdag, men regna med det var sprøyta som satt i, for jeg hadde sniktestet 2 dager før bare for å se om den var knall positiv. Den var litt svak første dagen, og litt svakere neste dag.
Evigoptimisten Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Så spennende suksessterta:o) Jeg krysser fingrene for deg, og sender gode tanker. Hvilket sykehus får du behandling på? Hvordan og hvor lang har prosessen din vært? Vi er satt på venteliste (venter på bekreftelse) på Riksen, med 8 mnd venting. Synes det er leeenge å vente.
Suksessterta *gravid* Skrevet 1. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2011 Tusen takk! Jeg har faktisk testet positivt i dag, 13 dager etter egguttak... Toer ikke aa vaere for optimistisk siden det er saa tidlig (har vaert supernegativ hele forsoket i grunn, men alt har jo gaatt kjempebra). Men kommer til aa ringe i morgen og spoerre om jeg kan ta blodproeve tidligere, skal egentlig ikke det foer fredag men det er lenge aa vente naar jeg har faatt positiv test synes jeg. Kommer selvsagt til aa fortsette aa teste som en gal og Jeg gaar privat (utlandet) sa har ikke vaert noe ventetid utenom den vi har lagt paa oss selv (for aa faa det til aa klaffe med andre ting rundt jobb etc). Var ferdig utredet da vi var til konsultasjon saa var i grunn ikke flere tester aa ta bortsett fra noen blodproever. Gikk paa p-piller i to maaneder foer start for aa nedregulere og hjelpe til med timing, men tror ikke det er vanlig i Norge? Og saa var det ultralyd og blodproever foer jeg begynte med sproyter, som jeg tok i 7 dager (hadde veldig respons, saa det gikk fort.. heldigvis!). 8 maaneder var lenge aa vente ja... Men, tiden kommer til aa ga fort og forhaapentligvis har de tatt litt hardt i saa du kommer inn fortere enn det. Masse lykke til!!
Evigoptimisten Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Gratulerer med positiv test, så moro!! Jeg krysser fingrene for deg, og håper det er din tur til å lykkes nå. Tusen takk for info!!
Suksessterta *gravid* Skrevet 2. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2011 Tusen takk evigoptimist! Krysser fingrene jeg og, for oss alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå