Gå til innhold

Stripping i uke 37...noen andre? evt deres erfaringer:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga stort barn og dårlig erfaring med igangsetting blir det nå foretatt stripping og tøying av meg frem til termin i håp om at kroppen vil starte fødsel av seg selv... er 3 gangs, og har termin 17 aug.

Var på sykehuset i dag og fikk beskjed om at jeg ikke var helt moden, men heller ikke heelt umoden. Jordmoren tøyet og strippet og det har kommet jevt med blodslim hele dagen (sorry,nasty details) Har også økt styrke på kynnerne og press nedover....hodet var nesten festet foresten...

Lurer litt på hva jeg kan vente meg i dagene fremover... Andre som har vært gjenom samme "prosess" og vil dele sine erfaringer??

Skal opp igjen til fredag og gjøre det samme igjen... spent....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med akkurat d samme som deg. Ble stippet igår og idag og var nesten helt moden med 2 cm åpning. Har termin til torsdag og blir satt igang da hvis noe ikke skjer av seg selv før d. Har hatt noen vanvittige kynnere og maserier i hele dag så håper d er litt igang nå og at vi får treffe snuppa i løpet av natta eller morgendagen...

Skrevet

Så spennende da:=) Håper du kommer igang av deg selv og slipper igangsetting:):) skal krysse fingrene for deg:)

Gutten min var i dag 3,5 kg og lå klar....han kunne bare komme mente jordmoren;) Neste "behandling" skulle hun ta litt mer i og holde på litt lengere... Lurer på om jeg kommer til å få før termin!?!

Skrevet

Jeg ble også strippet i dag, i 15 tiden. Ikke merket noe mer enn de vanlige sammentrekningene jeg har hatt hver kveld siste 3 ukene :( Jeg hadde termin i går, så jeg skulle gjerne hatt ut ungen, men han har det visst strålende i magen min. Jeg har også litt arrvev fra en tidligere operasjon, så jeg har hatt 1 cm åpning i 3 uker, men det har stoppet der pga dette arrvevet. Legen håpen at strippingen og litt "røsking" der arrvevet var skulle hjelpe. Håper jeg også, for godt var det ikke..

Lykke til dere andre, høres ut som kroppen deres gir mer respons, så kanskje det skjer noe snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...