Gå til innhold

Vil gjerne være barnvakt i Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytter til St.Hanshaugen. Tidligere har jeg vært mye barnevakt, og jeg trives utrolig godt sammen med de små. Nå som jeg flytter fra alle jeg kjenner her hjemme kunne jeg veldig gjerne tenke meg å bli kjent med en liten krabat som kan være med meg innmellom i Oslo. Jeg er 24 år og skal være student på universitetet. Så da blir det aktuelt enten for et par timer, en kveld eller evt en helg hvis det trengs etterhvert.

Erfaring har jeg mye av både privat og i bedrift, og jeg har gode referanser.

Skriv gjerne litt hva du ønsker og forventer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hva tar du i betaling ?

Hvilken alder vil du passe?

Hva med evt søsken ?

Skrevet

Takk for svar!

Selvom jeg er student og har bruk for hver eneste krone er det ikke for pengene jeg hovedsaklig har lyst! Så betaling blir vi nok enige om. :)

At vi trives sammen er mye viktigere enn alderen. Jeg trives veldig godt med de aller minste, og har erfaring i alle aldersgrupper helt fra et par dager gamle nyfødt og oppover.

Skrevet

Svarte vel bare indirekte ang søsken, men det lar seg fint gjøre med søsken også! :)

Skrevet

Har svart på PM du sendte meg :)

Skrevet

Hun skriver at hun er student og trenger hver krone, så er vel litt pga pengene også?? Som en annen ekstrajobb man gjerne har når man studerer. Samt at man føler at man kanskje gjør en meningsfull jobb. Tenker det er mange i Oslo som trenger barnevakt, pga avstand til familie og slekt. Selv hadde jeg sjekket preferanser og blitt godt kjent med vedkommende før jeg hadde brukt henne som barnevakt. Kan jeg spørre om hva du er skeptisk til? Bare nysgjerrig. At hun skal drepe barnet?

Skrevet

Det er klart jeg kommer til å bli kjent med voksene. Og jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre? Kanskje du kan forklare det?

Det er klart jeg trenger penger, allikevel er heldigvis ikke det hovedmotivasjonen for at jeg ønsker å være barnevakt! Om jeg hadde hatt barn og brukt barnevakt ville jeg vært mye mer skeptisk til å bruke noen som kun var ute etter pengene.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har svart jeg også, tror jeg. Si ifra om du har fått den. :)

Skrevet

Hei :)

Ja, jeg har fått den :)Har vært litt mye som har skjedd i det siste,så har ikke rukket å svare enda,men sender deg en mld i innboksen senere i kveld .:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...