Gå til innhold

18 dager til termin og finnes ikke lei..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner på kroppen at den er tung. Er stiv i leddene og ødemene blir større. Jeg gleder meg enormt mye til gutten kommer, men likevel har jeg ikke hastverk. Jeg syns jeg har det så godt akkurat nå. Kan bruke tiden til å vende fokus innover meg selv og forberede meg på det som skal skje.

Jeg har aldri syntes kroppen min har vært vakrere og jeg syns livet er så godt. Kunne gjerne vært gravid i mange uker til!

Er det noen som deler noe av det samme eller venter alle utålmodig på fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Heldige du =)

Jeg hadde det litt sånn med førstemann. Da hadde jeg bare meg selv å tenke på ved siden av å være gravid.

Men nr. 2 og når med nr. 3, så er jeg ganske lei og mye mer sliten. Så dersom du er førstegangs, nyt tiden!!! Den kommer aldri igjen.

Skrevet

Neida, sånn har jeg hatt det også, hele veien! :-)

Synes mammapermen er det beste som finnes akkurat nå. He he! Masse tid til slikt jeg ikke fikk tid til da jeg jobbet.

Har hatt veldig lite plager også, så ingenting (stort) å klage på.

Nå går jeg riktignok på overtid (med 2 dager) og begynner å kjenne at kroppen er klar. Så da følger hodet mer og mer etter. Omsider. Men det har nesten ikke skjedd før nå den aller siste uka.

Tror jeg til slutt kommer til å føle at jeg gikk gravid akkurat passe. Verken for lenge eller for kort! :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si det samme. Så du må bare nyte det :-) Her er jeg regelrett drittlei, sover nesten ikke om natta. Alt jeg ønsker er å gå en laaaang tur i skogen, men kommer knapt til postkassen før kroppen streiker og jeg hiver etter pusten som en hvalross. Og jeg ønsker meg overskudd til å bake, rydde og gjøre i stand så ting er på stell før den slitsomme tiden etter fødsel, men ingen energi å hente her gitt. Men føler meg ikke så tung denne gangen da og det har kanskje med å gjøre at på denne tiden med forrige mann så veide jeg drøyt 10 kg mer enn det jeg gjør nå.

Huff blei visst litt sytete det her, men sånn er det vi har litt forskjellige opplevelser av det å gå gravid. Men det er uansett verd det in the end. Har en toåring i hus som jeg bare forguder :-) Så gleder meg til å få et småtroll til.

36 uker forøvrig her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...