Gå til innhold

Kløe i underlivet i flere mnd

Anbefalte innlegg

Siden jeg ble gravid har jeg hatt konstant kløe i underlivet. Jeg har tatt canesten soppkur flere ganger, og hr også prøvd en kjølende fuktighetskrem for underlivet. Jeg har prøvd mer vasking av underlivet, mindre, og prøvd med intimsåpe. Jeg har prøvd å sove uten truse også. Ingenting hjelper, og kløen er der hele tiden, men verre noen dager enn andre. Jeg har mye utflod. Nå er jeg halvveis i svangerskapet, men jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut med dette helt frem til jul. Hva kan hjelpe??? Tenkte jeg skulle spørre legen når jeg var på kontroll sist, men jeg ble nærmest kasta på dør før jeg rakk å spørre om noe. Jeg hadde utslag på urinprøven for både blod, leukocytter og proteiner.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143429119-kl%C3%B8e-i-underlivet-i-flere-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg gravid, men skulle akkurat til å spørre om det samme!

Etter jeg var gravid for snart 2 år siden har jeg hatt konstant kløe, noen dager ikke men andre dager forferdelig!

Klarer heller ikke forstå hva det er, så håper noen her inne gir noen gode råd/tips!

Ikke mye til hjelp mitt innlegg da, men håper du får noen andre svar også!

Annonse

Jeg har plagdes med kløe i underlivet før da jeg gikk på en hormonkur og det har kommet tilbake nå når jeg er gravid. Jeg oppdaget at jeg tåler ikke enkelte intimsåper heller, de eneste som funker er lactasyd og dr greve. Asan klør helt grusomt!

I perioder der det er skikkelig ille har jeg vasket meg en gang om dagen med bare vann, etter sex, og selvfølgelig bytt truse hver dag :)

Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt pevaryl. Dr greve tåler jeg ikke. Den intimvasken har jeg fått sopp av før. Nå prøve jeg asan sin. Men kanskje jeg skal prøve lactasyd neste gang. Bytter truse minst en gang om dagen, gjerne to. Bruker ikke truseinnlegg siden det blir klammere og mer innestengt da. Håper pevaryl gjør susen. Er litt lei nå.

HI

Annonse

jeg hadde soppinfeksjon i flere mnd uten at noen kur tok det. Til slutt måtte jeg ta en pillekur(som svelges), 1 hver andre uke over en kort periode. Nå er jeg endelig kvitt det! :)

Usikker på om du kan ta denne når du er gravid, men hør med legen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...