ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 26. juli 2011 #1 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg hadde nå vært 10 uker på vei om jeg ikke hadde mistet forrige søndag, 9 uker på vei. Jeg har vært prøver i ca 7 år og fikk det endelig til ved å bruke trippel pergotimekur og har på nytt fått resept på det samme nå. Litt om meg: Har regelmessig menstruasjon (mellom 30-35 dager), har ikke fått påvist eggløsning utenom pergotimekur, det sies at jeg har pco da de finner cyster og pga min overvekt. Utenom dette vil jeg si jeg er normal. Nå har jeg hatt blødning en uke, noe legen sa var en menstruasjon (ettersom jeg spontanaborterte), og at jeg da om ca 3-4 uker på nytt vil få menstruasjon igjen. Jeg vil da begynne på trippel pergotime igjen. Utifra min historikk, hvor lang tid kan jeg forvente at det vil ta før jeg blir gravid igjen? Er det vanskeligere eller lettere å bli gravid andre gang? Håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143428910-n%C3%A5r-kan-jeg-forvente-%C3%A5-bli-gravid-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå