Signorina Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Vår TFK hardbag skrår/heller nedover i fotenden! Dette er så ille at barnet etter en stund i vogna ligger sammenkrøllet med føttene oppunder seg i fotenden, og det uten at han er spesielt aktiv eller stor/tung. Vi må ofte flytte på babyen og legge ham tilbake igjen. dette begynner å bli ganske så irriterende for oss, så vi nesten vurderer å kjøpe ny bagvogn bare pga dette. Ellers er vi strålende fornøyd med vogna og sportsdelen, så det ville vært synd å bytte ut den. Det skal sies at vi har sjekket alt av justeringer og skruer, vogna er riktig skrudd sammen i understellet... Er det flere som opplever dette??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Jeg brukte hardbaggen på TFK til babyen min var 4-5 mnd, og hadde ikke noe problem med dette. Jeg ville gått innom forhandler av vogna og fått dem til å se på den. Ser dere har sjekka alt, men kanskje dere likevel ikke har montert alt helt riktig? Eller at det er noe galt med vognen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå