Gå til innhold

HER skal jeg gifte meg mitt livs store kjærlighet <3

Anbefalte innlegg

Her skal vi gifte oss... Sommerfuglene slår koll på seg bare ved tanken på denne fantastiske dagen.

Midt oppe i all denne tragedien er det godt å koble tankene over på noe annet litt innimellom. Er fortsatt helt satt ut av sjokk og sorg.

Da er det godt å se på disse bildene, og glede seg til dagen vi skal gifte oss her. Hele slottet må leies, vi skal dit nå til helgen å se nærmere på detaljer.

Synes dere det er for mye å be gjestene betale 795,- for overnatting selv? Vi dekker ALT av mat, kaffe, kanape`, snitter, morgenkaffe, kake, lunsj, frokost, kvelds etc. alle dagene, foruten hele brylluet selvsalgt.

Link:

http://www.thorskogsslott.se/Boka+Online__.html

Fortsetter under...

WOW!!!! Nå ble jeg litt misunnelig kjente jeg!! Hvor mye betaler dere for det om det er lov å spørre? NEI!! rett under 800 kr er virkelig ikke galt for overnatting inkl alt du nevner. Vi var i bryllup for en stund tilbake 2 timer unna oss, og da sier det seg selv at hotell er en grei løsning..vi betalte 1200 for overnatting, da var jo frokost inkludert, men i byllupet måtte vi betale for drikke selv, kaffen også!

Og det er nok deilig for gjestene å slippe styret med å finne et sted å sove osv!

Takk for svar... Vi er helt betatt av stedet begge to!

Det koster 26000 å leie slottet fra 12 lørdag morgen og til 14 søndag formiddag. De fleste kommer på fredag da.. Da er det velkomstdrikke og fest i gjestegiveriet.

Kommer på ca. 150.000 til sammen tenker jeg.

Oi, dette var flott!! :) Selv vil vi ha et lite intimt bryllup, men jeg er sikker på at dere får en fantastisk dag her! Og dette var ikke dyrt, bare husk å informere om det de får inkludert. Men absolutt ikke dyrt!

Det er ikke så galt om gjestene må betale for overnattingen selv, men det blir for meg litt galt hvis gjestene må bo der. Noen vil kansje heller reise hjem om kvelden, noen kan ha venner i nærheten og noen velger kansje telt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...