Gå til innhold

41 og ønsker meg veldig et barn til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn fra før på 4 og 5. Ble gravid med de på første forsøk begge gangene. Nå har vi forsøkt i over 1 år på og bli gravide igjen, men uten hell.

Har tatt eggløsningstester, så jeg har eggløsning. Menstrusjonen er regelmessig. Er nesten klar for og gi opp. Synes det er så tungt hver mnd når menstruasjonen kommer.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos gynekolog?

Hvis ikke, bestill time og få hjelp der. Innvendig ultralyd kan vise f.eks cyster eller andre ting som gjør det vanskelig å bli gravid. Eller han kan hjelpe deg med medikamenter som gjør det lettere å bli gravid alt etter hva som feiler.

Skrevet

Hei.

Har vært hos gynekolog. Ingen ting er galt og han sier det er egg der. Jeg har regelmessig menstruasjon.

Samtidig sier han jeg ikke må håpe for mye. Ikke let for damer over 40 pg bli gravide.

Skrevet

Takket vere CBFM fikk jeg klaff etter 3 mnd. Fyste mnd hadde jeg eggløsnig og 2 mnd hadde jeg ikkje utslag på testen. 3 mnd var test pinnen så intens farge på og da satt det. Den hjalp meg. Er noen intriset så selger jeg den for 1000 kr med 20 testpinner og frakt inkl i prisen. Kun brukt i 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...