Gå til innhold

Den, der er uden synd, skal kaste den første sten

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å mane alle dere som retter kritikk mot AUF-lederen til å tenke dere godt om.

I verste fall vil all denne kritikken ende i en ny Tore Tønne sak. Denne unge mannen er i en ekstremt vanskelig situasjon akkurat nå, og trenger støtte, og ikke kritikk basert på rykter og ikkeverifisert informasjon.

Fortsetter under...

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Jeg blir så lei meg når jeg leser sånne diskusjoner. Disse unge var under terrorangrep, og flyktet for livet. Og så sitter vi her, trygt og godt i vår egen stue, og peker finger.. Tragisk!

Annonse

Kan ikke fatte at noen i det hele tatt kan kritisere noen av de som var på øya i det hele tatt!

Heldigvis ser det ut til at jeg ikke kjenner noen som er savnet eller døde, men det tikker inn meldinger om mine nære og kjære som gjør det - og det smerter

At folk ikke fatter, er ikke så rart. De har ikke vært der selv. En trenger nok litt mer livserfaring for å forstå at en ikke klarer å sette seg inn i slike situasjoner uten å ha vært der selv.

De vet heller ikke hva deres egne valg der og da hadde vært.

Han føler nok, slik mange av de overlevende gjør, at han ikke har gjort nok for å redde andre. Men der og da hadde alle nok med å redde seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...