Gå til innhold

Erfaring med disse testene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alexandra!

Jeg kjøpte mine på quick respons, men det er sikkert samme greia. Tok min på selveste IKM og den var "svak" positivt. Har tatt en hverdag siden og den ble sterkere allerede dagen etter.....Når har du ikm?

Skrevet

Okei, ja det er sikkert noe lignende!

ikm? regner med det er menstruasjon du mener?:S har ikke helt forstått forkortelsene jeg:p... altså skal ha mensen om en uke, neste uke da altså... vi prøvde under eggeløsning, så det er ca 7 -8 dager siden vi prøvde... derfor lurer jeg på om jeg kan ta en test nå :) er så spent, tenker litt for mye på det egentlig:p.. .gikk så kjapt med første barnet så nå går det vel kjempe seeeint med andre tenker jeg^^typisk

Skrevet

Jeg testet svakt positiv ca 4 dager før forventet mens med strimmeltest. :)

Skrevet

Fikk mine i posten idag og testet negativ! Hadde noen fæle murringer og rosa utflod og tenkte at her kommer TR men neida. Murringene har blitt erstattet pluttselig med strekk der nede i livmors-området så blåser i den negative testen idag! Forventer mens søndag/mandag så hvis den ikke har kommet da så forsøker jeg igjen kanskje på onsdag. Tror kanskje vi er litt i samme situasjon hva gjelder alt dette med forkortelser og el og test for ditten og test for farten siden våre første kom så fort og brått på?;) spennende 1pp for min del, kanskje det har klaffet!

Skrevet

det varierer fra jente til jente når og hvor mye hcg nivået stiger. Jeg testet negativt 9 og 11 dpo (days past ovulation/dager etter eggløsning) men på dagen for mens testet jeg positivt med samme type test. Har tatt 5 tester til nå, alle positive. Skal ta en digital når jeg kommer hjem fra ferie.

Ville ventet til dagen du forventes mens før du tester, ellers kan du få falsk negativt.

Gikk kjempe fort med førstemann her også:) og jaggu klaffet det ikke i 2pp nå også;-)

lykke til jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...