Baby Bliss Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 ...men vet ikke heeelt hva jeg skal sy! Har funnet noen mønster på noen bamser og litt forskjellig småknask og gleder meg til å sette igang! Har til og med vært på eBay og kjøpt litt stoff med kjekke barnemønster! Noen som har noen gode ideér, erfaringer eller hva som helst å dele?? Alle forslag tas imot med stor takk og taknemlighet!
mammatil 2<3 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 vet du d gjore nettopp jeg også!) sydde en bukse til elste jenta som hun elsket.. har også sydd putetrekk..og en lue..enkle ting...
Mammahjertet <3 Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Hva med å lage et fint lappeteppe Eventuelt lage fint vognteppe til noen du kjenner som venter bebis. Sånt hadde jeg blitt veldig glad for siden jeg absolutt ikke kan/har tålmodighet til håndarbeid selv.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 27. juli 2011 #4 Skrevet 27. juli 2011 Om du liker å sy kan jeg sterkt anbefale forumet www.sykroken.net Meeen,det er farlig!! Du risikerer å bli alvorlig hektet på det meste av sying Og du risikerer å plutselig kjøpe ny maskin,eller enda en Hilsen en som plutselig har to maskiner,en vanlig og en overlock..hehe..!
Flaggermusa Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sydd nattpose til senga og sommerpose til vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå