Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke anonyme inne på denne tråden og husk fødselsdato :)

Skriv gjerne ned det eg har sagt evt sett på dere før så skal eg se om eg får opp noe mer ut i fra det :D

Men er på ferie så kan ta tid å svare på alle sammen med en gang :)

Og liker tilbake meldinger når dere har sett hva eg har skreve slik at eg vet at dere har sett det :)

Fortsetter under...

~Jomfru-83~

huff kan desverre ikke se rett på alle hvergang :(

Men juli kommer ennå opp på deg, men mulig det er noe annet som ligger i juli til neste år :)

September kommer også opp no så sitter korta på at det er graviditet :)

Lykke til :)

Skjønner at det ikke kan klaffe rett hver gang :)

Får håpe du har rett ang september da, har blitt spådd det av solrose1 oxo.

Beklager maset, men det er bare her jeg kan snakke om dette... Alt for sensitivt tema for min samboer... og kan heller ikke snakke om det til noen andre da han ikke vil at folk skal vite at vi sliter.... Så beklager igjen, men setter stor stor pris på at du tar deg tid :)

Hei:)

Kan du se på fødselen min hvis du har lyst? Mens termin er 24.12 og ul termin er 29.12. Når tror du jeg føder,hvor lang tid, stl på baby osv:) Skjønner det er vanskelig å spå om altså, så ikke stress med det:)

Åå, vi skal begynne å se på leiligheter nå, leie. Ser du flytting på oss før babyen kommer? Ser du evt noe rundt "stedet"?

26.01.88:)

Annonse

Annonse

Hei!

Jeg lurer veldig på om jeg vil bli gravid snart (vi har prøvd av og på i over 1 år, og er nå igang med akupunkturbehandling)

og om du kan se noe ellers er jeg takknemlig for det :) (giftemål, jobb, kjønn...)

Mvh, Murmelina

310585

Jeg er født 171179

Sambo 250376

Jeg lurer på om jeg bør fortsette i forholdet jeg er i, eller om jeg burde avslutte det?

Hvordan blir det med jobb og barn framover?

(Jeg har vært i et samboerskap nå i 6år men gjorde det slutt for noen uker siden, men bor fortsatt sammen, han vil ikke avslutte det og gjør alt han kan for at vi skal fortsette, og selv blir jeg veldig usikker, har vært usikker på følelsene mine lenge.)

Hei:)

Du har sett graviditet på meg i mai, og hadde rett..desverre mistet jeg den og du så ny graviditet i juli. Har nettopp hatt tr så det ble visst ikke noe denne gangen..men du sa du var veldig usikker på juli sist du så. Hva ser du nå da? :)

16.05.84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...