Knotten & lille persille Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Har 49 dager til termin, men formen er slik den var siste 3 ukene med minstejenta. Hodet langt ned i bekkenet, ilinger, vonde kynnere som tidvis kommer regelmessig.Tror hodet er festet, men jm var ikke sikker ved kontroll i forrige uke, skal igjen til min faste jm imorgen så er litt spent på det. Hadde mye maserier de siste 3 ukene med lillemor og slik kjennes det ut i disse dager også om ikke jeg tar det heeelt med ro (noe som ikke er lett med en aktiv 2 åring). Er det slik at maseriene har startet tidligere for hvert barn for dere andre også? Jeg fødte lille 8 dager over termin, så for tidlig fødsel har liksom ikke vært noe issue (1.mann kom 2 uker før termin). Gjør jo himla vondt og er irriterende å ikke kunne bøye seg fremover uten at det setter igang noe. Ser for meg noe laaaange uker frem mot termin om dette fortsetter....
Kaisa75 Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Høres slitsomt ut! det kan jo hende at du går litt før termin denne gangen.. Høres jo litt sånn ut! Jeg har ikke fått maserier tidligere og tidligere for hver graviditet. 1. mann kom på termin dato, 2. mann kom 8 dager over. Håper jeg ikke går like lenge over nå, for det er slitsomt... Ønsker deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå