Gå til innhold

kalm og uggen (36+1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er uggen på slutten. er en del liv men formen er elendig. kvalm har jeg vært i en uke alt. ser at jeg var de før fødsel sist også. men sier jo ikke han kommer denne uka da ;) men var kvalm 1-2 uker før 1 mann kom. aner ikke om de er varmen eller bare kroppen som tuller seg.

er ikke annet som er problem tror jeg.

litt små svimmel men de kan jo komme av de fleste ting, sover jo ikke så bra for tiden. hmmmmm

bare lurer på om andre har de likt i grunn?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja samme her! er i uke 35+4 og har vært kvalm og hatt en del hodepine de siste to ukene ca. Spesielt kvalm og lite matlyst. Har tenkt en del over det i de siste dagene, om det bare er normalt? om det betyr at fødselen nermer seg? om man bør ringe jormor? Er førstegangs, så føler alt er så nytt, vet ikke hvordan jeg skal tolke disse tegnene. Det er vel forskjellig til alle, men man blir helt klart litt mer obs på formen når man begynner å nerme seg slutten:)

Fødte du før termin sist? :)

mvh

Skrevet

Jeg var hos akupunktør i går, som også er jm. Hun sa at det er ganske vanlig at symptomer man har hatt tidlig i svangerskapet kan komme tilbake når fødselen nærmer seg. Nå vet ikke jeg hvordan den var hos dere. Jeg er 37 fullgåtte i morgen. Var litt uggen til å begynne med, og er det igjen nå. Lite matlyst og tror jeg heller blir uggen istedet for sulten for tiden ;-) Må bare passe på å spise nok

Skrevet

er 35+2 og må bare henge meg på her ja... inatt satt jeg oppe å tvang ned druer fordi jeg var så innmari kvalm. sliter med å få i meg mat,lysten er borte.. må nok vri hjernen å komme på noe lurt å spise,blir jo verre av å gå sulten:(

Var forresten sånn i mitt første svangerskap også, og flere jeg kjenner er det..

Skrevet

ja legen hadde ikke noen gode råd i grunn. urin prøven ble sendt til dyrking. de andre prøvene var bra. han ville utelukke sv.forgiftnig. han slet litt med å få trykke og kjenne på magen. har så mye kynnere. han trodde han ville komme snart. men de fikk jeg høre sist også men da gikk jeg 8 dager over termin.

så skal prøve ta de rolig de neste ukene, til bolla er ute ;)

får svar på dyrkingen i morgen hvertfall.

men godt å høre folk har de sånn på slutten, er litt mere betryggende :) takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...