Mother Gothel Skrevet 9. august 2011 #51 Skrevet 9. august 2011 Jeg også har IKM fredag eller lørdag. Synes jeg merker nye symptomer hele tiden Men det går mest i kvalme og slapphet.. Når tenker du å ta neste test? Jeg har bestilt tester som jeg regner med å få i posten i morra, så da får vi se da. Har hatt negativ på søndag. (ALT for tidlig!) Lykke til
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 10. august 2011 #52 Skrevet 10. august 2011 ikm til fredagen tror jeg,merker ikke noe til tr å har ingen symptomer ;S ;S
Mamma til gullgutt Skrevet 10. august 2011 #53 Skrevet 10. august 2011 Jeg har hatt ferie i 3 uker, og har ikke rukket å tenke på mulig graviditet. Håper det teller positivt! Har IKM på søndag, har ikke kjent noe som helst, verken positivt eller negativt. Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Forrige pp gikk jeg litt amok med gtester, så denne gangen venter jeg til IKM.
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 10. august 2011 #54 Skrevet 10. august 2011 IKM i morgen. Ingen symptomer. Forige gang kom TR denne dagen. Spent!!
stoltmamma_86 Skrevet 10. august 2011 #55 Skrevet 10. august 2011 ikm i går og enda ingen tegn til tanta.. eneste som blir sterkere er kvalmen og trettheten..vært så kvalm i hele dag at jeg har brekt meg 3 ganger iløpet av dagen.. går liksom enda å venter på tanta, men håper selvsagt hun ikke kommer!! skal teste i morgentili, så får jeg håpe det er nok hcg til at den slår positivt ut!! Leeei av å vente nå!
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 11. august 2011 #56 Skrevet 11. august 2011 God morgen, jenter! I dag er jeg på dag 27. Tok test i dag morges, viste en svak positiv strek:-) i går opplevde jeg for første gang stikking i magen. Kan jeg være så heldig at jeg er gravid??
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 11. august 2011 #57 Skrevet 11. august 2011 GRatulerer, du er såååå gravid!!!! Juble, den beste nyheten:)
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 11. august 2011 #58 Skrevet 11. august 2011 Jeg håper virkelig det, Ninau, <3 mars 12 <3. Ingenting hadde vært mer fantastisk enn det!! :-)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 12. august 2011 Forfatter #59 Skrevet 12. august 2011 Hei alle. Jeg er på ferie og tok en test før jeg reiste for sikkerhets skyld. Den var seff negativ. Jeg tror jeg har regnet litt feil mtp ikm dagen min, og at jeg egentlig hører til i uke 33. Ønsker dere alle lykke til. Så får jeg bare krysse fingrene.
Maya86 Skrevet 12. august 2011 #60 Skrevet 12. august 2011 Da kom mensen uten å være det minste velkommen i går... :-( Da er det bare å vente en god uke så er det å begynne å leite etter eggeløsningen... Og håper at spiren sitter neste måned.... Lykke til til alle dere som ikke har fått TR og skal teste :-) Og gratulerer så mye til dere med spire.
Mamma til gullgutt Skrevet 13. august 2011 #61 Skrevet 13. august 2011 Det er kanskje bare meg igjen nå... - og jeg venter ennå. IKM i morgen, og ingen tegn på hverken det ene eller det andre ennå. Får fortsette å smøre meg med tålmodighet. Gratulerer til alle dere med spire, lykke til til dere som får ikm uke 36 - kanskje vi sees? - og selvfølgelig krysser jeg fingrene for oss som fremdeles har et lite håp om at tr ikke dukker opp! Forsatt god helg!
stoltmamma_86 Skrevet 13. august 2011 #62 Skrevet 13. august 2011 Hadde IKM for 3 dager siden, og ingen tegn til TR..testa neg med billigtest i morges, så får bare smøre meg med toldmodighet.. Lykke til med testinga alle som ikke har testa enda =)
Mother Gothel Skrevet 13. august 2011 #63 Skrevet 13. august 2011 Jeg har IKM i dag, og ingen tegn til mensen.. Har vært så kvalm siste 1-2 ukene, og håper det er et godt tegn! Har tatt utrolig mange tester i det siste, men nå tror jeg at jeg bare må gi meg og heller vente å se Men er sååå nysgjerrig!
ec71 Skrevet 13. august 2011 #64 Skrevet 13. august 2011 IKM i dag, ifølge syklusdag... Ikke kommet ennå, pleier alltid å komme om morgenen. Da kommer den sikkert i morgen da.... Men ingen tegn, har i denne PP hatt murringer og stikkinger helt sia EL. Testet i går, negativ med CB. Skal teste mandagsmorgen dersom ingen TR kommer.
Mamma til gullgutt Skrevet 14. august 2011 #65 Skrevet 14. august 2011 Da kom TR, gitt. Kjedelig. Men tenker positivt, og gjør meg klar for IKM 36!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 14. august 2011 #66 Skrevet 14. august 2011 negativ test og tanta prøvde å komme i går :S så over til 13pp :S
ønsker sårt en spire Skrevet 14. august 2011 #67 Skrevet 14. august 2011 Ikm igår, ingen tegn på tr ennå, men heller ingen håp om å være gravid.
stoltmamma_86 Skrevet 14. august 2011 #68 Skrevet 14. august 2011 tanta kom i går..først på en helt merkelig måte som jeg aldri har opplevd før.. begynte med pittelitt lyserosa på papiret, ingenting i do eller noe som helst.. par timer senere kom det kun litt når jeg var på do.. hadde voldsomme smerter nede i magen, så tenkte at nå kommer TR for fult..men den gang ei... resten av kvelden fortsatte det kun med pittelitt når jeg var på do.. kl 6 i morges kom det "for fult".. Aldri opplevd dette før..var helt merkelig, og hadde fortsatt ett lite håp frem til i morges.. jaja.. Nå har jeg funnet ut at vi skal kutte ut alt som heter prøving og leting etter el, vente på ikm osv.. Nå skal vi bare kose oss fremover, og skjer det så skjer det... har hørt om flere som blir "fortere" gravid på denne måten siden kroppen slapper mere av..og i tillegg slipper jeg den grusomme skuffelsen hver gang TR kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå