Mother Gothel Skrevet 3. august 2011 #26 Skrevet 3. august 2011 Jeg kjenner masse symptomer, men vet ikke helt om det er el-symptomer, psykisk, eller gravid Det er jo bare 4 dager siden el, så kan vel ikke ha skjedd så mye enda. Men er veldig kvalm og trøtt! Og ryggen verker. Håper på det beste
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #27 Skrevet 3. august 2011 I dag er jeg kvalm, men det tror jeg er psykis....og nerver, for i helgen skal jeg være forlover. Men, kan jo håpe da. Selv om jeg er blitt pessimist med tiden..hehe
ec71 Skrevet 3. august 2011 #28 Skrevet 3. august 2011 Trodde ikke det gikk an å gå å kjenne etter symptomer hele tia!... man blir jo nesten litt smårar av det, hehe. Har lite (?) symptomer, litt sitring i puppene av og til, men trøtt i ryggen, stikking i puppene og livmora. Håper alle får en spire denne måneden
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #29 Skrevet 4. august 2011 Håper jeg også!! Noen som veit om litt løs mage er tegn på noe?? Her er jeg kvalm og har fått løs mage...og jeg er livredd for at det er omgangssyken...det passer LITT dårlig mtp bryllup i helga.
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 4. august 2011 #30 Skrevet 4. august 2011 Jeg har IKM 12 august, men syklusen min har vært litt ustabil. Pleier å være veldig stabil. De siste 3 mnd 29,28 og 27 dagers syklus. Har prøvd i 3 mnd nå. Bare håper det går denne gangen!! Lykke til til alle dere her inne!!! :-)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. august 2011 #31 Skrevet 4. august 2011 jeg å har ikm den 12. kjenner ingen ting, sååå håper det er fortidlig enda hehe.
Messy + spire Skrevet 4. august 2011 #32 Skrevet 4. august 2011 Jeg har IKM 11 aug. Er i pp 8. Føler denne pp gikk rett vest. Jeg har hatt lite lyst på sex. Jeg er så lei av prøving... bah. I tillegg har vi hatt besøk, så muligheten for å gjøre noe har vært minimal til tider. Tror uansett vi fikk til sex rundt el, for mener jeg hadde el bittelitt tidligere enn antatt denne gangen - så vi fikk kjørt på da Jaja.. regner med jeg og pp nr 9 blir venner snart uansett. Masse lykke til jenter
Mother Gothel Skrevet 4. august 2011 #33 Skrevet 4. august 2011 Det er kanskje nå det klaffer vettu, når du ikke har stressa så mye med det;) Lykke til iallefall!
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 5. august 2011 #34 Skrevet 5. august 2011 Til dere som leter etter symptomer: Forige gang jeg var gravid kjente jeg ingen symptomer, ikke en gang til vanlige IKM symptomene. Jeg følte derimot at jeg hadde ekstremt mye energi. Så da jeg fikk positiv graviditetstest var jo det et sjokk(tanta kom ikke). Så jeg tror det beste er bare å slappe av og stresse ned. Kan anbefale Yoga og Pilates på det sterkeste, forresten :-) Ha en fin helg alle sammen, kos dere og slapp av!
_iris_ Skrevet 6. august 2011 #35 Skrevet 6. august 2011 IKM 12. Juli, 3. pp. Synes dagen går forferdlig sent! Er litt deppa for tiden, da 2 av mine kollegar har blitt gravid. Ikke er de no særlig glad for eller, noe de gjerne diskuterer på arbeid. Jeg forsøker å ikke ta det innover meg, men må nok innrømme at sånne ting er litt sårt når man selv virkelig skulle ønske at man skulle få det til. Trøster meg med at jeg ikke har prøvd så lenge enda... Av symptomer har jeg vel egentlig bare ømme og vonde bryster. Var aldri plaget med dette når jeg gikk på p-piller, men det har blitt mer etter at jeg sluttet. Så skal ikkje se bort ifra at det PMS symptomer jeg kjenner, p-pillene kunne ha kamuflert disse symptomene.
Fruen87 Skrevet 7. august 2011 #36 Skrevet 7. august 2011 jeg skal ha IKM på onsdag. her er mine "symptomer": 2 uker før ikm, varighet 1 uke: lett hodepine hele tiden, stikninger nederst i magen og mageknip overalt. svie og en klump i mellomgulvet, kvalm og svimmel 1 uke siden i går: løs mage siden i går har jeg hatt vondt i korsryggen siste uken har jeg vært DØDS trøtt, sovet MYE, gjesper hele tiden på jobb, av og til syke hetetokter. MASSE luft i magen! og ømme brystvorter. håper håper håper!
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 7. august 2011 #37 Skrevet 7. august 2011 Hei:O) Har ikke vert aktiv her siden jeg gikk med min datter som snart er to år. Men i dag fikk jeg positiv test! IKM ca på tirsdag:O)
Messy + spire Skrevet 7. august 2011 #38 Skrevet 7. august 2011 IKM tors 11 aug. Tanta kom i dag. Bye bye pp 8, hello pp 9!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 7. august 2011 #39 Skrevet 7. august 2011 æsj messy,den var kjip har ikm den 12 og har heller ikke noe håp :S så gjør meg klar for 13 pp :S
Mother Gothel Skrevet 7. august 2011 #40 Skrevet 7. august 2011 Klarte ikke å la være å ta en test i går siden vi skulle drikke litt på kvelden. Den var jo selvfølgelig negativ. Visste jo at det var ALT for tidlig, men bare måtte Har noen av dere som har barn fra før merket noe av de samme tingene nå som med tidligere barn? Jeg hadde festeblødning med førstemann, men har ikke hatt det nå. Så håpet er ikke så veldig stort Hvordan går det med dere andre?
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 8. august 2011 #41 Skrevet 8. august 2011 Uff, det var kjipt å høre, Messy. Håper det klaffer neste gang! Har selv IKM 11. Men mine sykluser har variert ca. 2-3 dager, så får bare vente å se!
Enliten Skrevet 8. august 2011 #42 Skrevet 8. august 2011 Synes dagene går så fryktelig seint, har IKM 12, men vet ikke helt hvordan syklusene er enda. Hadde MA i mars og blødde ca to mnd før TR kom. Testen negativt onsdag og fredag forrige uke, Kanskje litt tidlig å teste? får vell bare være tolmodig :-)
stoltmamma_86 Skrevet 8. august 2011 #43 Skrevet 8. august 2011 slenger meg på her IKM 10.aug Vi har prøvd siden nyttår, og satser på denne mnd :-) har også testet ett par ganger, selv om jeg vet at det har vært for tidlig, klarer bare ikke å la vær Nå skal det sies at kroppen min har vært utrooolig rar de siste to ukene, så håper det har klaffet.."bare" to dager igjen ( ikm hos meg kommer på timen) så vi får bare smøre oss med tolmodighet å vente noen dager til ^^,
Baby<3 Skrevet 8. august 2011 #44 Skrevet 8. august 2011 fikke mensen i dag =( 4 dager tidligere enn forventa, men,men når jeg ikke er gravid så er det vel like greit at den kom tidlig lykke til alle dere andre
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 9. august 2011 #45 Skrevet 9. august 2011 Etter en hel uke med mensmurringer, kom tanta idag tidlig. Da er det bare å skrape seg opp av gulvet igjen, finne frem den store tuben med tålmodighet, og gjøre seg klar til en ny prøveperiode. Lykke til dere andre som ikke har testet enda!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. august 2011 #46 Skrevet 9. august 2011 Så kjedelig da:( ingen tegn her til tr enda. Noen andre somnhar testet?
♥ Barniapril2012 ♥ Skrevet 9. august 2011 #47 Skrevet 9. august 2011 Det var kjipt, Ønsker søsken og Diora :-( Håper spiren sitter neste gang! Jeg er jo helt ny her, så lurer på hva betyr TR og MA? Fått med meg hva IKM er, men de andre forkortelsene sliter jeg med. Håper på svar! Forige gang fikk jeg tanta på den 26 dagen, altså i dag, men ingen tegn enda!
Enliten Skrevet 9. august 2011 #48 Skrevet 9. august 2011 Har IKM til fredag, testet negativ igår på dagen. Så forberedrer meg på en ny pp igrunn:) Men går desperat å leter etter syptomer, flere?
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 9. august 2011 #49 Skrevet 9. august 2011 http://www.barnimagen.com/forum/thread/142437454 TR= Tante Rød MA= Missed Abortion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå