Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Jeg prøver å finne ut når jeg skal bruke eggløsningstesten. Har funnet ut at jeg har 25 dagers syklus. Vil det da si at jeg skal begynne å ta eggløsningstest dag 6 etter førstedag i sist mens? I så fall er det i dag.... Har prøvd lenge, men først nå med EL tester. Og ser ikke til å få det til. Håper noen kan svare/hjelpe
Trilletrill Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Tommelfingerregelen er at el finner sted 14 dager etter første dag i mensen. Kanskje prøve 12-16 dager etter første mensen dag?
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 Hmm. var dette jeg har trodd også. Og har "levd" etter den regelen i snart ett år. Uten noe hell. Etter hvert prøvde jeg å ta EL tester de dagene jeg trodde det det burde være...men uten ett jæ#%¤#la smily face. (beklager språket) hehe, nå begynner jeg å bli litt irritert/frustrert. Begynner å bli lei av å bli skuffet!
Trilletrill Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Har forsøkt kun på denne 1 pp med el test og ikke fått en dritt!! Er så iriterendes!! Vet ikke hva mer man kan gjøre. Tror 6 dager etter er litt fortidlig men sikkert ikke umulig. Skjønner frustrasjonen din. Tenk 100 år siden så ble damene gravide i fleng uten el tester og ditten og datten. Har blitt så "masete" å få barn i disse tider:(
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2011 Hehe, du har så rett så rett. Takk for at du setter det litt i perspektiv for meg. Jeg tok det helt easy i begynnelsen, men når det nå har gått så lang tid, begynner jeg å bli litt utålmodig for å si det mildt. hehe. Jeg skal prøve å bare slappe av og ikke stresse så mye. Aner forresten ikke helt forfor jeg tror man skulle ha el fra dag 6 på en syklus med 25 dager....kan jo være at det er 6 dager etter siste mens også det menes... Nei, nå skal jeg slutte å fable Lykke til
Mamma med spire Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 http://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Egglosningstester/ Der står det når man kan teste i forhold til hvor lang syklusen er.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2011 Tusen takk, det var denne listen jeg mente å ha sett en gang ja. Da skal jeg ta EL på torsdag, (og kanskje en på onsdag) bare for å se om jeg i det minste får noe utslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå