Gå til innhold

Nr 3 ER en luring ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt begynte riene å sette igang hos meg. Og som med de to andre, var jeg da sikker på at det hele ville starte og at jeg straks måtte ringe føden. Begge mine tidligere fødsler har startet med rier på natten.

Riene ble sterkere og sterkere... og de bygget seg opp i 2 timer.

Jeg var nesten ved å vekke mannen, og be ham gjøre seg klar til å kalle inn barnevakt,... så stoppet alt opp. Og her sitter jeg fortsatt med den store magen og klar for en ny dag.

blæh. Jeg får bare vente og se hva som skjer.

Termin imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2 er ikke mye bedre;) Jeg har også termin i morgen, og har hatt to runder med sånne tullerier som bare stopper opp. (Så vonde rier at hadde jeg vært førstegangsfødende hadde jeg reist inn på føden)

Like gravid enda, men da har vel de små nurkene våre det så godt inni der at de ikke vil ut enda. Koselig med huleboertilværelse:p

I morgen, Astro, da skjer det!! Krysser fingrene for både deg og meg.

Skrevet

Jepp Billie Jean!! Imorgen er vår dag!! =)

Skrevet

Lykke til jenter!! Er altfor spennende å gå sånn på vent :) Men snart snart =))

Min nr 3 kom i superfart.

Skrevet

Så utrolig kjedelig! Jeg våkna opp med 2 skikkelig kraftige kynnere og lå og håpet på det skulle bli noe mer... Men det ble med de to gitt. Håper akupunktur i morgen gjør at det kanskje blir litt mer schwung over sakene! 2 dager til termin...

Skrevet

Hm, jeg skjønner at dette har vært natta for å bli lurt! Jeg bråvåkna 0350 presis, av AUAUAUAU! - og det var definitivt ikke kynnere! Rier kom med 5-15 minutters mellomrom, mannen var våken (han er førstegangs, jeg er med tredjemann...), og han lurte på om vi skulle dra, men jeg sa nei og nei, og ville se litt an. Sto opp og fant en varmepute som lindra det verste, og vips! var det hele over etter halvannen time, og jeg sovna igjen...

Tre uker igjen, men håper dette ikke skal bli en vane... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...