sissy82 Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 Hei.... Jeg er en kvinne på 29 år. Jeg har 3 barn alderen 2,3,7. De bor da hos sine fedre og er hos meg og min samboer annen hver helg. Min samboer som er 34 år har 2 barn på alderen 7,9 år. Som er hos oss annen hver uke. Jeg hadde en medisinsk abort i november 2010. Etter dette blødde jeg i lang tid etterpå før legene fant ut at det var p.pillene jeg hadde fått som hadde gjort slik at jeg hadde blødd så utrolig mye. Er ikke så flink til dette med regning av eggløsning ol men satt opp når mensen jeg hadde da den har vært av og på.... NOVEMBER; 18 medisinsk abort. Mars: 15-18 April: 21-25 Mai: 20-25 juni: 16-21 Juli: 13 blødde lyse rosa Juli: 17 blødde en del Juli: 18 TOK JEG GRAVID TEST ----- POSETIV VISER 3/4 uker på vei Juli: 22 begynnte og blø juli: 23 blør graftig ,følels som mens smerter,kvalm og svimmel. Juli: 24 blør men ikke like mye kommer mest når jeg er på do Juli:25 til SYKEHUSET der ser de at det er noe der men tar blod prøver må tilbake den 27 for og se om hcg nivå er stiget. Juli; 26 blør ikke mye bare ekstrem kvelm og sulten, tung i hode lettere hode pine og trøtt. Kan dette være tegn på SA???????????? blør ikke klumper. Har snakket med min samboer om graviditeten lenge før vi fant ut at jeg hadde en spire i magen. Han har sagt at det hadde vært koselig og ha en baby som vi hadde laget, en baby som hadde ført oss tettere sammen. Et skikkelig kjærlighetsbarn. Jeg elsker min samboer, det er veldig vanskelig han sier/ tenker: Han vil jeg skal velge, han er veldig usikker. Siden jeg ikke har noe fast jobb og skal igjennom en rettsak, og at han har sine barn og jeg har mine. Bare dette hadde skjedd om noen år ca 1-2 år. Han sier han vil oppmuntre meg ved at vi kan kanskje kan reise til Roma. Han vil ha meg for seg selv og være kjærester før vi får et barn til. Siden jeg har blødd så mener han at jeg kanskje har et barn i magen som heller ikke er friskt og det er derfor jeg blør. Ham er redd for symptomene jeg kan få pga rettsaken. Han vil oppleve masse mer med meg før vi får en til. Han vil nyte de annenhver ukene som vi har barnefri. Han sier han er usikker nå. Vi venter på svar om hcg nivå er steget. Jeg føler jeg går inn i en boble , er overfølsom og ikke meg selv. Masse tanker. Føler meg alene. En del sier jeg burde beholde en annen del sier jeg bør ta det bort. Men om jeg vil angre vil jeg angre skikkelig? Vil jeg gå i en enda dypere deppresjon? Hva skjer om jeg beholder ? Vil samboeren akseptere dette? Kommer jeg til og bli gravid igjen ??..jeg tror at om man blir gravid så er det en gave. Min samboer ser på det at det er mye bedre og planlegge og bli gravid. Sist vi. Var sammen alle barna har de også spurt om de kan få en søske. Til og når vi kommer til og få en til. Mine gravid symptomer merkes mer og mer.. Kvalm,vondt i brystene, trøtt..osv Håper du har noen gode råd...... Har grått i 1 uke og 1 dag er fortvilet og lei meg. Hva skal jeg gjøre??? Er den blødningen jeg har hatt noå SA? skal man da ikke blø slimete klumper også????
FruaR Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har lest om flere som opplever blødninger uten at det medfører til en SA. Tror det beste for kroppen din, er å ikke stresse. Lettere sagt en gjort, kanskje. Lykke til, og håper a hcg nivået har steget ved neste kontroll.
Lykkeli_med_2_i_magen:-) Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 HCG-testene vil vel vise med tiden om dette var en SA. Imidlertidig må jeg si at det høres ut som du har mer enn nok med dine tre og hans to barn. Er det ikke bedre å gi tiden og kjærligheten din til de barna som er? Du er fantastisk heldig som er blitt mor til tre barn, det er nemlig ikke alle her i verden er så heldige. Før man får barn må man sørge for et stabilt forhold og en stabil livsstil, å bringe et barn inn i en usikker tilværelse er ganske egoistisk og vil påvirke barnet i all fremtid. Dette vet jeg alt om, jeg har nemlig vokst opp i en kaotisk og usikker familiesituasjon. Dette har påvirket meg negativt for resten av livet, jeg vil aldri glemme min vonde barndom. Tenk litt på dette før du velger å sette barn til verden.
sissy82 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2011 Hei takker for svar selvfølgelig er jeg usikker... Vil ha en stabil fremtid med mine barn og det nye barn som er i magen er bare all usikkerheten rudnt det. Og er heller ikke enkelt når man tok abort for 8 mnd siden. Jeg har selv en vaskelig opvekst der min mor er alkoholkier og min stefar var alkoholliker. Der han slo meg og mine søsken og mor. Har idag nesten ikke kontakt med familien pga alt det vonde.jeg prøver og har alltid prøvd og ha en mest mulig normalt liv og mye lykke. Men med 2 ekser som ikke har vært snille mot meg har gjort at livet er slik det er. Har en snill mann idag som har så utrolig mye kjælighet
FruaR Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Dette er vel ikke stedet hvor vi skal anklage hverandre? Dette er en hjemmeside hvor vi skal støtte hverandre og hjelpe hverandre. En SA kan være like trist om det er på barn nr 4 eller barn nr 1. osv. Vi kjenner hverandre ikke og bør faktisk være høfflige. Det er ikke sikkert du har hatt en SA og lykke til med neste legebesøk.
Lykkeli_med_2_i_magen:-) Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Dette er et nettsted for meningsutvekslinger. Når noen legger ut så mye informasjon, er det tydelig at vedkommende søker etter andres mening. At min mening ikke er den samme som din, betyr ikke at min er feil. Det må være rom for åpenhet, både den ene og den andre veien. Vi kan ikke være positive HELE tiden, det ville ikke vært oppriktig. Jeg har ikke anklaget noen for noe, les innlegget mitt en gang til.
HMC Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Hei sissy! Jeg er veldig fersk når det gjelder det med å få barn og atl annet rundt det, da jeg kun venter på første babyen; men jeg vet MYE om å være syk både psykologisk og fysisk, både alene og med de som er meg kjære. Så mitt råd til deg er at du SKAL (prøve) å slappe HELT AV! Koble helt av, fra alt og alle rundt deg. Prøv å få noen til å passe på barn og bare kom deg vekk fra alt og alle på noen dager og prøv å samle tankene dine rundt hva du skal gjøre videre. Selv sysn jeg at et barn er alltid et velsignelse, derfor hvis du vil ha ungen så syns jeg du skal gå får det, fordi av en eller annen grunn så har du klart å være en GOD mor til de barna du allerede har (sier dette fordi, hvis ikke du hadde vært det, så hadde du nok ikke nevnte de i det hele tatt). Og som det allerede er blitt nevnt det er ikke sikkert dette var en SA. Masse lykke til og håper alt ordner seg for deg. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå