Gå til innhold

Hva mener du om liten vielse uten musikk?

Anbefalte innlegg

Vi skal ha en liten utendørs vielse. Brullypet vårt skal være i vår stil. Ikke noe mas med ørten gjester og stressing i månedsvis.

Men blir det "rart" hvis ikke vi får noen til å spille litt i det vielsen skal starte? Vi tenkte bare at presten skulle gjøre det han skulle og så drar vi videre, hehe... Kun foreldre og søsken som er gjester. Samt nieser og nevøer ja.

Hvis andre har hatt små bryllup hører jeg gjerne fra dere :) Også dere som bare har tanker rundt det jeg spurte om

(samme innlegg som på Skravlesiden)

Fortsetter under...

Hvis dere ønsker dette - så hvorfor ikke? Hadde selv syntes det var helt greit som gjest:)

Men om dere kjenner noen som kan spille litt gitar og synge en vakker kjærlighetssang, så blir jo det romantisk.

Lars Bremnes - å kunne æ skrive:

Min bryllupsfavoritt:)

Jeg skal høre på den sangen når jeg kommer hjem fra jobb :) Sjefen hadde begynt å lure på om jeg hadde for lite oppgaver om jeg satte meg til å leke meg på youtube på jobb, he-he. Men takk for tipset!

Familien min er litt a4, så de kommer nok til å stusse litt når jeg har lyst på utendørs bryllup i en kirkeruin. Kanskje jeg skal slå skikkelig til og skaffe meg en middelalder brudekjole ;-) Hadde jeg funnet en som var litt enkel ville jeg nok slått til.

Hmm... brudekjole. Det må jeg få sett på snart.

Kona min har gift seg tidligere, borgerlig.

Jeg har gift med tidligere, kyrkelig.

Ingen av oss hadde lyst til å ta samme sang i samme tonart, så vi gifte oss i den Norske ambassaden i Lisboa. Kun handelsattaché og et vittne fra ambassaden. Så sto ambassaden for champagnen.

Det gikk greit, 20 år siden og vi er fortsatt sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...