Gå til innhold

hvor lenge, er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre hva deres erfaringer er, blir såå lei meg når mensen kommer hver mnd..

sluttet på p pilla i desember og fikk mensen når jeg skulle i januar. Den kommer regelmessig hver mnd og vi har sex hver dag i eggløsningsperioden og stort sett annenhver dag ellers.

Har testet med el tester noen mng og får positivt utslag midt mellom hver mens hver gang.

Har et barn fra før hvor jeg ble gravid første mnd etter pilleslutt, men dette var med en annen mann.

Er det normalt at det tar så lang tid eller burde vi oppsøke lege??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt skal du vel prøve et år før du får henvisning videre til gyno og utredning ihvertfall, men det kommer jo an på om det er ting som tyder på at noe er galt, som manglende sædkvalitet, egglederproblematikk osv.

Men for mange så får de ting til når de slutter å bekymre seg :o)

Skrevet

Takk for svar :) Ja burde slutte å tenke så mye på det, men det er jo helt umulig..

Vet liksom ikke hva som kan tyde på om noe er galt heller, jeg har jo regelmessig mens dog blør mindre og kortere enn før jeg begynte med prevensjon, altså da jeg var veldig ung..

Sædkvaliteten aner vi ikke noe om da han ikke har barn fra før..

Skrevet

Hei du, jeg sliter med akkurat det samme.

Ble gravid på første forsøk (to uker etter p-pilleslutt) sist gang. Og nå har jeg ikke vært på pillen snart ett år....Nå setter vi full gang med EL tester osv. Noe jeg ikke helt har fått til å fungere før. Hadde vel kanskje håpet at det skulle gå "av seg selv" denne gangen også!

Jeg ønsker dere lykke til, og håper vi får det til snart.

Lykketilklem fra meg

Skrevet

Da har jeg vært på helsekosten og handlet bidronninggele som jeg skal ta før eggløsning og wild yam som jeg skal prøve etter el. Og sink til mannen så går vi inn i 8.pp med ganske friskt mot :)

Dere med regelmessige sykluser, hvor lang tid før spiren satt?

noen erfaringer med bidronninggele og wild yam?

Skrevet

Vi prøvde ikke å få barn da vi ble gravide med Leah. Så trodde jo egentlig at det skulle gå ganske kjapt denne gangen også..men vi begynte å prøve i november og prøver fortsatt :P Vet jo at vi kan få barn siden vi har ei datter, så tenker ikke at det kan være noe galt med oss. Men vi er jo noen år eldre..selv om 27 og 29 ikke er så gammelt så er det nå likevel mer enn sist. Vi traff blink i mai, men mistet i juni da..Så er sikker på at vi treffer igjen..bare håper at det ikke tar 7 nye mnd :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...