Gå til innhold

Hva mener du om liten vielse uten musikk

Anbefalte innlegg

Vi skal ha en liten utendørs vielse. Brullypet vårt skal være i vår stil. Ikke noe mas med ørten gjester og stressing i månedsvis.

Men blir det "rart" hvis ikke vi får noen til å spille litt i det vielsen skal starte? Vi tenkte bare at presten skulle gjøre det han skulle og så drar vi videre, hehe... Kun foreldre og søsken som er gjester. Samt nieser og nevøer ja.

Hvis andre har hatt små bryllup hører jeg gjerne fra dere :) Også dere som bare har tanker rundt det jeg spurte om.

Fortsetter under...

Nå er jeg litt mer enn middels opptatt av musikk, men jeg tenker at det hadde vært hyggelig med musikk for stemningens skyld. Det behøver ikke være noe annet enn en cd med stemningsfull musikk som står på mens gjestene kommer, setter seg osv og frem til visgsleren begynner.

OG så litt etter vigselen så man får fordøye.

Det er DERES bryllupp, dersom dere synes det er ok uten musikk, så ha ikke musikk. Synes ikke dere skal ha musikk forde gjestene synes det hadde vert fint.

Ditt brylllupp blir best om du gjør det som DU vil, eller DERE da, dersom dere forhåpentligvis er enige om det :

Lykke til, og gatulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...