Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at lysten på isbiter tar litt overhånd!

Vi har en isbitmaskin, som står på nesten døgnet rundt.. men når vi går å legger oss, slår vi den av. den stopper nemlig av seg selv når den er full, og isbitene smelter.

Når de har smelta litt er de på sitt BESTE! Da er de nemlig ikke så harde å tygge.. å man kan lett tygge i seg et glass på KUN KORT TID! :P

Nå får jeg ikke sove, før jeg vet at jeg har spist opp alle isbitene som ligger i maskina! Klokka er nå 02.04, og jeg har akkurat stått opp IGJEN, for å nyte det siste glasset :P Greide ikke å ligge å tenke på at de stakkars isbitene lå å smelta i maskina.

Spent på om dette går over .... 6 uker til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hei der i natten:) jeg ligger i sofaen, surfer på ipaden, og ja just det; spiser isbiter!!! Åh, det er så godt, og speciellt når de er halvt smeltet, helt enig med deg;)

Har ingen isbitmaskin, hvilket hadde vart en drøm, men jeg kjøper poser med is i butikken istedet, hi, hi.

Tipper at det holder i seg, jeg har en uke til termin, og jeg ser inget slut på avhengigheten:)

Skrevet

Okej, jeg tar et glas til... sen må jeg prøve å sove:)

Skrevet

Hehe! Godt å høre at det er flere! D er så syyykt godt! Syns synd i de rundt meg som må høre på knaskringa mi!

Jeg er såå fornøyd med maskinen vår.. den lager isbiter som er sånn "hul" innvendig.. så de er ikke så harde å tygge.. fantastisk!

I mitt forige svangerskap hadde jeg samme "dilla" men hadde ikke maskin da.. da spiste jeg store klomper med isbiter som jeg frøys i frysern.. ødela tennene totalt :P hehe..

Skrevet

He, he, ja, jeg har store klumpbiter som jeg må tygge i stykker... Tror ikke tennene mine har det så godt nei, og samboer lider i stillhet;)

Skrevet

Hehe.. jeg har prøvd å spørre om han syns det er irriterende at jeg tygger så mye isbiter, men han sier bare at det går greit :P Tør vel ikke stort annet! hehe

Skrevet

Jeg slenger meg på! Mannen ser litt oppgitt ut hver gang jeg henter et glass. Det bråker noe sinnsykt når jeg knasker og tygger på isbitene... =) Det er HELT digg.

Samme med vannmelom som har ligget i kjøleskap. Det bråker heldigvis ikke like mye, men en hel vannmelom blir jammen fort borte!

Skrevet

på besøk fra 2 termin her, kan virkelig signere på isbite dilla, er i uke 28 og går hjemme 100% sykemeldt, gubben holder på å bli sprø!! har sånn liten isbitemaskin hjemme, etter dilla aldri gav seg etter jeg fikk lille gutt 09, men den lager ikke isbiter fort nok når jeg er på mitt verste med tygging :P det er bare såååååå godt, spiser flere liter isbiter om dagen! syns aldri jeg kan få nok :P

Skrevet

Jeg har også helt dilla på isbiter,må ha det i hvert eneste glass jeg drikker. Har isbitmaskin som står på omtrent hele tiden.

Var helt lik i forrige svangerskap men det gikk over en stund etter fødsel.

Hvilket kjønn venter dere?her er det snart 3jenter.

Skrevet

Isbiter er godt :) Vi har nettopp kjøpt nytt kjøleskap og på den er det isbitmaskin :)) Kan også ha knust is (større biter enn slusj).

Skrevet

Samme her!!!

Så utrolig godt å knaske på porøse isbiter som har ligget i et vannglass og godgjort seg noen minutter... nam nam!!!

Mens min samboer fortviler over alt bråket jeg gir fra meg - men dette får han tåle. Det kunne da vært verre ting jeg hadde dilla på... :)

Skrevet

Mannfolka får jaggu tåle litt isbiter! Tenk på alle de tingene VI må tåle mens vi bærer den lille til verden <3 hehe..

Det første jeg gjør om mårran er å slå PÅ maskinen.. og det siste jeg gjør før jeg legger meg er å nyte et glass med knasende lykke, også slår jeg den av... Og som sagt, er det flere isbiter igjen i maskinen da.. står jeg som regel opp igjen og spiser dem opp også! Hehe..

Sist gang tror jeg det gikk rimelig fort over når snuppa kom til verden. Spent på hvordan d blir denne gangen. Venter en gutt nå.

Skrevet

Hehe, må si dere er heldige som har dilla på isbiter, det kan vel ikke være det verste!? Her har jeg et evig sug etter sjokolade i alle former..kanskje jeg skal prøve meg på isbiter i stedet og håpe jeg blir hekta :P

Skrevet

Aner ikke om jeg venter gutt eller jente =) Isbiter er iallefall tingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...