Hilde_85 Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har et barn, men aldri vært prøver. Jeg ble gravid da jeg gikk på p-piller, har og tatt en abort en gang da jeg ble gravid på p-piller. Så nå har jeg hatt hormonspiral i 3 år. Skal ta den ut 4. august og jeg gru-gleder meg. Jeg gleder meg til å få en til, men jeg gruer meg litt til prøvinga og er redd for at vi ikke skal få det til, for tar det for lang tid så blir det ikke et til, for mannen vil ikke være gammel pappa som han sier Er det andre som har prøvd etter å ta ut hormonspiralen? Hvor lang tid brukte dere?
Gjest Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Hei. Jeg har ikke vært gravid før og er 24 år gammel. Tok ut hormonspiralen min 03.05.2011 og fikk første mens 27.06.2011. Ikke blitt gravid enda og jeg PRØVER hehe... MEN nå har jeg endometriose da så det kan jo forverre min situasjon litt ekstra :S I følge en lege sa han at man kan bli gravid med en gang man tar den ut, men det varrierer fra person til person :S Men lykke lykke til. Håper det klaffer snart.
Hilde_85 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2011 ok. Da håper jeg at det går greit for min del siden jeg ble gravid lett før spiralen. er veldig spent på å skal bli prøver nesten så jeg har nedtelling til jeg skal ta ut spiralen håper det klaffer for deg og snart. Du har jo ikke vært prøver så alt for lenge du heller da blir spennende
lullaby Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Jeg fjernet spiralen i begynnelsen av april og gikk rett over på p-pillen som jeg gikk på i noen uker. Har prøvd å bli gravid siden midten av mai og denne måneden ble det klaff! Så tok ikke så lang tid!
Hilde_85 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2011 Oi, grattis med spire da Håper det ikke går så lang tid med meg og da Jeg tror jo at jeg har lett for å bli gravid siden jeg har blitt det to ganger på p-piller før. Men man vet jo aldri. Jeg har jo og blitt eldre, men er jo bare 26 så sånn sett burde ikke det by på problemer
Gjest Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 *Krysser fingrene for deg* Ja håper det. Men må desverre ta en pause nå pga diverse sykehus tester jeg skal på (da jeg ikke kan være gravid under testene) og så skal jeg til gyn på ullevål i slutten av september. Blir bra Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå