Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Del Skrevet 25. juli 2011 Samme som barnevogndebatten: Vi har to barn paa hendholdsvis 5 mnd og 2.5 aar. Vi bestemte tidlig at vi trengte dobbeltvogn (I tillegg tillegg til vaar Bugga boo og mclaren) ettersom jeg skulle hente/bringe i barnehagen som er 1.4 km vekk. Vi bor ikke i Europa og det er veldig varmt paa sommeren og kaldt paa vinteren (men de er flinke til aa maake her) valget stod mellom city mini duo og MB duo og det ble city mini duo pga kalesjene (den nye MB med separate kalesjer var ikke kommet) og at bilsete vaart passet til den. Er kjempefornoyd med vognen! Men naa skal vi flytte til en bygd i sverige og har naa ogsaa kjopt nye MB duo pga hjulene. Jeg foler at dette er litt ekstravagant og bortkastet penger. Den er fortsatt I orginal forpakningen og kan byttes med penger tilbake. Men hvordan er city mini duo paa vinterfore? Den store gaar mye selv og er flink til det men horer veldig daarlig etter og siden han skal bare vaere I barnehagen 15 timer I uken kommer jeg til aa ha de selv til jeg begynner aa jobbe I Mars 2012. Vi gaar rett mye men vet ikke hvor lenge til han vil sitte i vogn. Jeg kan legge til at vi bor I Nord America saa begge vogner er mye billigere enn i Scandinavia saa jeg kan ikke vente aa se heller. City mini duo betalte vi 3000 Nkr for og MB duo 5-6000 Nkr for saa eventuelt kan vi selge dem I Norge etter vi har brukt dem, men jeg vet ikke hvor lett der er aa selge. Noen som vet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143427798-baby-jogger-city-minimountain-buggy-duo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2011 #2 Del Skrevet 25. juli 2011 Nå har jeg bare "singel" utgaven av baby jogger city mini. Den er kjøpt inn som en enkelere vogn som kan brukes på kjøpesenter/ sommer etc. På vinteren vil jeg tro den er nesten ubrukelig... ihvertfall vis du bor på et sted med mye snø. Da ville jeg hatt noen med mye større hjul Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143427798-baby-jogger-city-minimountain-buggy-duo/#findComment-143427834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå