jobber med saken har klart det Skrevet 27. juli 2011 #51 Skrevet 27. juli 2011 Kl 7.. det skulle ikke vært lov:) Lykke til:) Håper babyen din holder seg der inne en stund til:)
zassy☆ Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #52 Skrevet 27. juli 2011 Nei vet, det er utrolig tidlig, hehe, iallefall når jeg er vant til å sove litt uttpå. Men det er vel like godt å vende seg til det først som sist Må le litt altså, mens jeg slappa av i sta skulle kjæresten være snill å lage middagen, men greide å ødelegge alt, hehe, svidd fisk som var rå inni og ukokte poteter som han greide å tørrkoke så kasserollen ble svidd Røykskyen sto på kjøkkenet da jeg kom inn, tihi! Jeg mumlet noe om "mannen som skulle stelle hjemme" mens jeg småhumrende spiste litt av middagen for syns skyld Nå er jeg sulten men vet ikke hva jeg skal finne på, kjøleskapet er så tomt Må si at han ellers er veldig flink til både å lage mat og vi deler på alt her hjemme, man kan vel ha uflaks i blant, var bare så utrolig komisk :-D
jobber med saken har klart det Skrevet 27. juli 2011 #53 Skrevet 27. juli 2011 Legen prøvde å innkalle meg på kontroll kl 9. Da sa jeg fint at det sikkert var best om timen ble utsatt litt:) hehe fikk ny kl halv 2:) Det er sånn passe:) Høres ut som en middag jeg kunne ha laget:) Jeg er ikke en husmor. Mannen i huset som står for all matlaging:) Til gjengjeld vasker jeg hus og klær:)
zassy☆ Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #54 Skrevet 27. juli 2011 Ja hvis jeg skal på enda en kontroll tror jeg at jeg skal spørre om å få det litt senere Her er det mest jeg som lager middag, mens samboer vasker oftest leilighet og klær så er en grei ordning det! Har faktisk ikke sovet i dag så nå håper jeg å få sove når jeg legger meg, får komme meg i seng innen en time tenker jeg Noen helgeplaner da? Har såå lyst å dra ut å spise jeg, sushi f.eks, men vi er litt blakke for tiden så vet ikke om det blir, ellers er jo ALLE på ferie nå så er litt kjedelig. Får vel prøve å finne på noe.
jobber med saken har klart det Skrevet 27. juli 2011 #55 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sovet idag:) Men håper jeg klarer å sove litt i natt og:) Litt lei av å være våken:( Her har vi ingen helgeplaner. Blir vel oppussing av huset. Kjenner jeg er litt lei av det:( Men det blir sikkert bra til slutt:) Vi var i banken i dag:) klarte å få ned renten på det ene lånet:) Vet ikke hvor mye vi kommer til å spare på det, men noe blir det jo:)
zassy☆ Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #56 Skrevet 27. juli 2011 Så bra, alltid godt å få ned utgiftene noe Har vært en hard måned her pga forsikringsendringer, ble en del ekstra regninger som vi kommer til å få tilbakebetalt men som vi først må ut med, så det er kjedelig, men ender med billigere forsikring da så det er jo bra i det lange løp Og så er vi begge to av de "heldige" som ikke har fått skattepengene enda, krysser alt jeg har for at de kommer i august altså..burde jo ikke basere noe på de pengene, men er snakk om en del så blir jo sånn likevel. Skal blant annet dra rett til frisøren når de pengene kommer, hehe, trenger en "bli ny dag" Gleder meg også til å shoppe og slik etter fødsel..føle meg litt fresh igjen og bli mer meg selv, skal bli godt
jobber med saken har klart det Skrevet 27. juli 2011 #57 Skrevet 27. juli 2011 Ja, alt hjelper på Jeg har og nettopp hatt en gjennomgang av forsikringene. Viste seg at det var billigst å ha det der som vi har det:) Men greit å ha sjekket i alle fall:) Nå var det banken sin tur. Sparte 1000 kroner pr måned. Kommer til å spare ytterligere 400 kroner om vi skifter bank, pluss at den nye banken har bedre rente på innskudd:) Så da blir det vel bankskifte:) Vi har fått skattepengene:) Fikk ganske mye igjen:) Litt "skuffet" egentlig siden jeg jevnlig går gjennom skattekortet for å sjekket at vi ikke betaler for mye skatt. Men, men er jo selvsagt glad for at pengene kommer tilbake:) Her her heldigvis økonomien veldig god:) og det er jeg utrolig takknemlig for:) "bli ny dag" ja, det burde jeg og hatt meg....
zassy☆ Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #58 Skrevet 27. juli 2011 Så herlig da Det lønner seg å sjekke ut slike ting å gå gjennom avtalene sine en gang i mellom Ja trenger desperat en frisørtime, hehe, vil farge håret mørkt igjen (har lyse striper nå og det ser SÅ tørt ut) + ta en real klipp!! Sånn det er nå føles det som jeg har badhairday hver dag, hehe. Vil jo gjerne være fin til babyen kommer også og alle bildene som sikkert blir tatt :-D hehe, hvis jeg rekker det da, skattepengene kommer vel kanskje ikke før 17. aug, er jo en stund til det! Så bra at dere har god økonomi, vi greier oss jo greit her også, men har hatt bedre tider for å si det sånn :S Gleder meg til vi er over denne kneika igjen Men nå skal jeg være flink å løsrive meg fra pcn og gå å legge meg, håper jeg får sove raskt!! Ha en fortsatt fin kveld så skravles vi sikkert mer siden
jobber med saken har klart det Skrevet 27. juli 2011 #59 Skrevet 27. juli 2011 Jeg trenger og en frisørtime... tør ikke si hvor mange år siden det er siden jeg var hos frisør... huff... Håper du får sove:) God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå