Gå til innhold

Blødninger innimellom. Normalt?

Anbefalte innlegg

De siste gangene jeg har hatt mensen har jeg ca. 2 uker etter første dags menstruasjon fått en blødning. Ikke friskt blod, men brunt slim. Det er ikke veldig mye, men kommer litt gjennom hele dagen. Dette varer 1 uke eller mer..

Litt slitsomt å gå sånn her. Hva kan det være? Lurer på om jeg skal bestille en legetime. Det kan vel ikke være normalt. Trodde først det var en liten blødning i forbindelse med eggløsning. Men den skulle jo ikke holdt på i så mange dager.

Jeg har i tillegg uregelmessige menstruasjoner, går heller ikke på prevensjon som forstyrrer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143427676-bl%C3%B8dninger-innimellom-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er det samme, men jeg hadde for en periode siden problemer med hyppige blødninger. Jeg blødde nesten konstant i et halvt år! Det var ikke mengder hele tiden, men det var der alltid. Var hos gynekolog og lege, men ingen fant noe som helst galt, men jeg fikk en provera-kur hos gynekologen som jeg skulle ta over en 3 mnd periode. Det hjalp!

I ettertid grubler jeg over om dette kan ha noe med pcos'en som jeg har fått påvisst.

Men som du sier selv så kan det ha sammenheng med eggløsning, men stress kan også bidra til uregelmessige sykluser!

Håper det ordner seg :)

Takk for svar!

Jeg blør ikke konstant da, eller jeg har nå hvertfall hatt brun utflod i 1 uke. Holder på enda.. Men sist så varte det en ukes tid. Men trodde at en evt. blødning ved eggløsning ikke ville holde på så lenge. Finnes ikke friskt blod mellom menstruasjonen heller.

Uregelmessig syklus har jeg hatt helt siden jeg fikk mensen. Så det tror jeg ikke kommer pga. stress. Flere av damene i min familie har det også slik (uregelmessig). Så kanskje det er arvelig.

Takk for svar igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...